Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
sånn det ser ut nå faller det fra endel til julebordet så jeg velger og avlyse hele greia.. brukket arm er jo en veldig god grunn men de andre syns jeg ikke var grunn nok, da vi har vist om dette ganske lenge nå. syns vi da skal ta det etter jul så alle kan være med!!
jeg mener an avtale er en avtale og at du får uansmeldt besøk er jo greit men de dør sikkert ikke av at du møter opp på et julebord du har avtalt ukesvis i forveien?? jeg gidder ikke lage istand når folk dropper ut som dette.. noen andre får ta ansvaret for dette neste gang...
Ehmm.. sorry altså, ikke meninga å bli glad for det men ville så gjerne være med. Kunne jo hendt at jeg fortsatt kunne da. Dere kunne skjært opp maten i biter for meg.. hihi [:)]
Men er det ikke bare bast som har meldt ordentlig avbud da?? (også meg da)
Nå har ikke jeg muligheten til å dra dit, så jeg meldte meg hellr ikke på, men sånn var det jo forrgie gang også. Det var en 4-5 stk som PLUTSELIG ikke kunne av forskjellige grunner. Tror ikke louis hadde avlyst det om det bare er to stk som har meldt avbud. Det så jo ut som om det var ganske mange fler som skulle dit.