JuleBarneTv

Linus i svingen?

Var det ikke?

Jul i svingen[:D][:D]
Jippiiii[:D]
Den liker vi godt allesammen her[:)][:)]

ORIGINAL: EgentligLittTøff

Vil ikke ha de nye nrk seriene..
JEG VIL HA JUL I SKOMAKERGATA!!!

De har den billig på cdon.com. [:)]
Jeg bestilte i går. Bare husk at den er delt i 2, så du må kjøpe 2 forskjellige dvd-er. [:)]

Jeg og!!![:@][&o]

ORIGINAL: lene78

ORIGINAL: toneany

Jeg bestilte i går. Bare husk at den er delt i 2, så du må kjøpe 2 forskjellige dvd-er. [:)]

Håper ikke dere blir like skuffa som meg.. Jeg kjøpte de og nå er ikke lenger det den beste julebarnetven synes jeg...

Er nok ikke det samme å se den på dvd.. Men nå skal de jo ikke sende den mer fordi den visstnok ikke er "pedagogisk" riktig! (skjønner ikke hvorfor).. Så da må jeg jo bare kjøpe den [:-]

ORIGINAL: maryjoleen

amalies jul vil jeg haaaa[:(][:(][:(]
er den og på dvd?

JEPP![:D]

Vi har kjøpt den. Hehe

ORIGINAL: lene78

ORIGINAL: toneany

Håper ikke dere blir like skuffa som meg.. Jeg kjøpte de og nå er ikke lenger det den beste julebarnetven synes jeg...

Er nok ikke det samme å se den på dvd.. Men nå skal de jo ikke sende den mer fordi den visstnok ikke er "pedagogisk" riktig! (skjønner ikke hvorfor).. Så da må jeg jo bare kjøpe den [:-]

Nei, det er jo ikke det, men jeg skal se bare en episode hver dag, evt to om jeg ikke får tid til å se en dag. [:)]

Syns Jul i svingen er kjempekoselig jeg! Vi må huske på at Skomakergata garantert er avleggs for barn nå for tida. Skal de sende den for oss voksnes skyld? Tror ikke barn flest vil bli fenget av den i dag....

ORIGINAL: tingeling1

Syns Jul i svingen er kjempekoselig jeg! Vi må huske på at Skomakergata garantert er avleggs for barn nå for tida. Skal de sende den for oss voksnes skyld? Tror ikke barn flest vil bli fenget av den i dag....

Ja, jeg syns de kan sende den for oss voksne[8D] (evnt. litt senere på kvelden)
Det er ikke alle de nye som fenger heller.. barnas superjul f.eks.. Helt forferdelig at de kunne sende den som en julekalender.. Ingen av mine 3 småsøsken så på det! Masete og kjedelig..

Hva med jul i Portveien 2?

Tror min jente liker jul i svingen bedre enn jul i skomakergata vertfall.
Jeg husker skomakergata som veldig koslig, men har sett det i ettertid og det er gaaanske treigt...

ORIGINAL: tingeling1

ja,jeg savner IKKE jul i skomakergaten.Likte den ikke da jeg var barn heller....
Amalies jul likte vi[:)][:)] og the julekalender var jo gøy,i sin tid[:)][:)]

Back
Topp