Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lene78
ORIGINAL: toneany
ORIGINAL: EgentligLittTøff
Vil ikke ha de nye nrk seriene..
JEG VIL HA JUL I SKOMAKERGATA!!!
De har den billig på cdon.com. [:)]
Jeg bestilte i går. Bare husk at den er delt i 2, så du må kjøpe 2 forskjellige dvd-er. [:)]
Håper ikke dere blir like skuffa som meg.. Jeg kjøpte de og nå er ikke lenger det den beste julebarnetven synes jeg...
ORIGINAL: maryjoleen
amalies jul vil jeg haaaa[:(][:(][:(]
er den og på dvd?
ORIGINAL: lene78
ORIGINAL: toneany
Vil ikke ha de nye nrk seriene..
JEG VIL HA JUL I SKOMAKERGATA!!!
De har den billig på cdon.com. [:)]
Jeg bestilte i går. Bare husk at den er delt i 2, så du må kjøpe 2 forskjellige dvd-er. [:)]
Håper ikke dere blir like skuffa som meg.. Jeg kjøpte de og nå er ikke lenger det den beste julebarnetven synes jeg...
Er nok ikke det samme å se den på dvd.. Men nå skal de jo ikke sende den mer fordi den visstnok ikke er "pedagogisk" riktig! (skjønner ikke hvorfor).. Så da må jeg jo bare kjøpe den [:-]
ORIGINAL: tingeling1
Syns Jul i svingen er kjempekoselig jeg! Vi må huske på at Skomakergata garantert er avleggs for barn nå for tida. Skal de sende den for oss voksnes skyld? Tror ikke barn flest vil bli fenget av den i dag....
ORIGINAL: tingeling1
Syns Jul i svingen er kjempekoselig jeg! Vi må huske på at Skomakergata garantert er avleggs for barn nå for tida. Skal de sende den for oss voksnes skyld? Tror ikke barn flest vil bli fenget av den i dag....