Julebaksten

Har ikke hatt ork ennå pga flytting og dårlig form, men store planer om å bake når jeg reiser hjem til hadeland på mandag :D Blir i hvert fall krumkaker, pepperkaker, risboller og kokosmakroner :D

Klarer ikke tanken på å lage noen ting som helst!

Julegave:)

1419080792507.jpg1419080806912.jpg

Jeg har laget sjokolade kuler ImageUploadedByBV Forum1419098726.405582.jpg

Måtte bruke kakestrøssel som pynt siden samboer er allergisk mot kokkos :) de gikk ned på høykant så må lage en til porsjon.
Farlig godt.

Har laget pepperkaker,kokosmakroner,pikekyss og sarah bernard i langpanne.. Har planer om brune pinner,sjokoladetrøfler og sjakkruter,men vi får se.. MÅ ha sjokoladetrøfler og brune pinner hvertfall :D og så har jeg 1 1/2 langpanne med sjokoladekake i fryseren som jeg laget ekstra da eldste frøkna ble 4 i slutten av november som vi pynta i "vinter tema" :)

Jeg har laget sjokolade kuler Vis vedlegget 95167

Måtte bruke kakestrøssel som pynt siden samboer er allergisk mot kokkos :) de gikk ned på høykant så må lage en til porsjon.
Farlig godt.

De så gode ut.
Foretrekker kakestrøssel selv jeg, da jeg ikke er veldig glad i kokos ;)

De så kjempegode ut. Lyst til å dele oppskrift? :)

Dansukker.no ;)
Harde julekarameller heter de

Hadde jordbærsmak i istedenfor peppermynte bare.

Her har det ikke blitt bakt en smule grunnet formen, men mamma stakk innom med tykklefse, fylte horn, tebrød og kabelbaner... Og i dag bakte hun krumkaker som vi skulle få litt av... Så da ble det julebakst i huset alikevel...

Flinke damer! Lysten er der, men formen er ikke. Desverre...

Flinke damer! Lysten er der, men formen er ikke. Desverre...

Får ta det en annen gang ;) man kan dessverre ikke ha ork til alt.
Håper formen din kommer seg snart:)

Har laget 2 typer kjeks, pepperkaker, kolakaker, kokosmakroner, Baileyskuler og risboller. Skal lage troika også men ikke hatt tid enda.

Prøvde meg på brune pinner igår...men det ble visst mere svarte enn brune pinner :p haha.. Tenker det blir en ny omgang med baking idag :p huff..typisk

Back
Topp