Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert!!Her er oppskrift på de beste pepperkakene jeg har spist.
Kunne du lagt ut fremgangsmåten også?Her er oppskrift på de beste pepperkakene jeg har spist.
Har du en god oppskrift på ristopper?Det har jeg pleid de siste 6 årene eller noe og med familien tidligere, den gang jeg bodde hjemme.
Jeg baker havremakroner, pepperkaker, av og til kokosmakroner, ristopper og/eller peppernøtter. Baker bare maks 3 slag. Får noe fra familie og, og vi er så få, så trenger ikke mye.
Steiketid står helt uti kanten. 180-200 grader i 5-10 min. Steker mine i ca 8 min. Da er de helt myke. Blir harde når de er kalde.Kunne du lagt ut fremgangsmåten også?
+ Steketid
SupertSteiketid står helt uti kanten. 180-200 grader i 5-10 min. Steker mine i ca 8 min. Da er de helt myke. Blir harde når de er kalde.
Lys sirup på boks. Varm sukker og sirup. Ha i smør og smelt alt. Obs, det blir Kjempe varmt så ikke få på fingrene.
Pisk eggene lett. Bland krydder i melet og ha alt sammen i en bake maskin. Sett deigen kaldt litt og kjevle ut figurer.
Har du en god oppskrift på ristopper?
Det er jo såååååå nam!!
Gud så godtGår helt sikker bra. Sett den i kjøleskapet litt. Bare så den blir kald. Så baker du den ut. Trenger ikke stå over natten.