Juleantrekk...

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Sitter og lurer på hva i all verden jeg skal ha på meg på julaften. Må ha en kjole som er grei å amme i, men har ikke noe slikt i hus, så må anskaffe. Har tittet litt på ulike butikker på nett, men ikke funnet noe jeg likte veldig godt.

Hva skal dere ha på dere på julaften?
 
Hmm. Kanskje kjolen jeg brukte i dåpen. Brun, så ikke så veldig juleaktig. :p
 
Hmm. Kanskje kjolen jeg brukte i dåpen. Brun, så ikke så veldig juleaktig. :p

Hehe.... Nei, var det da :p
Jeg har en blå ammekjole. Tenker jeg kan bruke den i romjula, men vil ha noe litt mer julete på julaften.
Håper på å finne noe før desember, for jeg orker ikke gå på shopping den måneden :p
 
Har vel 2 ammekjoler som er julete nok, så blir en av de. Syns boob og milker har mye fint, går stort sett an å kjøpe brukt :)
 
Når jeg ammet for to år siden brukte jeg er skjørt med en fin bluse til, praktisk med knepping. Kommer nok til å gå for det samme denne julen
 
Jeg har en blågrå ammekjole fra Mamaliscious som jeg brukte i dåpen. Tenker å bruke den både med jul og nyttår hvis det ikke plutselig dukker opp et bedre og mer julete alternativ.​
 
Venninna mi feilkjøpte en mintgrønn kjole som jeg endte opp med og den er så søt at jeg skal gå for det upraktiske i år :hilarious:
 
Back
Topp