Juleantrekk...

En tråd i 'Juli 2019' startet av Belka87, 21 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Belka87 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julibarna 2019

Sitter og lurer på hva i all verden jeg skal ha på meg på julaften. Må ha en kjole som er grei å amme i, men har ikke noe slikt i hus, så må anskaffe. Har tittet litt på ulike butikker på nett, men ikke funnet noe jeg likte veldig godt.

Hva skal dere ha på dere på julaften?

2. Mamma16 Glad i forumet Julibarna 2019

Hmm. Kanskje kjolen jeg brukte i dåpen. Brun, så ikke så veldig juleaktig. :p

3. Belka87 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Julibarna 2019

Hehe.... Nei, var det da :p
    Jeg har en blå ammekjole. Tenker jeg kan bruke den i romjula, men vil ha noe litt mer julete på julaften.
    Håper på å finne noe før desember, for jeg orker ikke gå på shopping den måneden :p

4. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Har vel 2 ammekjoler som er julete nok, så blir en av de. Syns boob og milker har mye fint, går stort sett an å kjøpe brukt :)

• Liker Liker x 2
  5. Julilykke1 Andre møte med forumet

Når jeg ammet for to år siden brukte jeg er skjørt med en fin bluse til, praktisk med knepping. Kommer nok til å gå for det samme denne julen

• Liker Liker x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  6. Hjerteskatten Elsker forumet Julibarna 2019

Jeg har en blågrå ammekjole fra Mamaliscious som jeg brukte i dåpen. Tenker å bruke den både med jul og nyttår hvis det ikke plutselig dukker opp et bedre og mer julete alternativ.

• Liker Liker x 1
  7. Esuna Andre møte med forumet

Venninna mi feilkjøpte en mintgrønn kjole som jeg endte opp med og den er så søt at jeg skal gå for det upraktiske i år :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  8. Mamma16 Glad i forumet Julibarna 2019

Endte opp med å kjøpe en rød rutete kjole fra hm med knapper foran:)

• Liker Liker x 1

Del denne siden