Juleantrekk

LSførstegangs

Glad i forumet
Tenker dere å kjøpe pentøy til 1 mnd gammel baby til å ha på julaften? Trenger man det? :-P

Jeg tenker det holder med noe rent og nøytralt uten voldsomme farger, figurer osv. Feks hvit.

Med gutt er det jo enkelt, hvit body og sort bukse = "dress" :-) vet ikke med de som får jente da hva de gjør :-P

Nei, men så at det lå en nissebody m/lue blant arveklærne jeg fikk:) hvis ikke jeg hadde fått den, hadde jeg ikke kjøpt pentøy bare for juleaften når han er såpass liten ❤

Vel, noe blir det jo. Men ikke en type ubehagelig ballkjole liksom:P
Det må være behagelig,pent og enkelt:)
Sikkert enkel rød bomullskjole med hvit body og hvit strømpebukse for eks:)

Til guttungen hadde vi nissedrakt og peppekakedrakt og på selve julaften og nyttårsaften hadde han marineblå tights og blå sokker og hvit body oventil. Smekke var med knapper og sløyfe:D

Jeg hadde kjole til mi tulle første julen hennes :) hun er å november baby :) kommer nok til å kjøpe noe litt finere til pjokken å :)

rm13_xlarge.jpg
rm13_xlarge.jpg

Fint forslag.. Men jeg er ikke så glad i klær med påmalt / påtrykket bilde av sløyfe, knapper og smoking :-/
Liker det ekte i såfall:-P

Venter og ser. Husker fra sist at det kom mange pene gaver I de små størrelsene, og juleselskapene er fine anledninger til å bruke det.

Skal nok pynte litt, sånn litt finere enn hverdags. Hadde en velouronepiecedress til storebror hans første jul. Håper jeg ikke får gulpebaby denne gang, kan telle på en hånd hvor mange ganger storebror gulpet. Kan jo ikke ha mangen antrekk til jul hvis det evnt blir gulpet ut :p

Tror svigermor strikker dress I Selbu mønster, er usikker på størrelsen, ellers så strikker ei av mine tanter sett, men kommer ann på størrelsen der å.
Ja ho må jo pynte seg litt på julaften ho å :p :)
Men som det blir sagt tidligere I tråden vi får se hva vi får, venter nok til uti des med å kjøpe noe hvis jeg må det :)

Memini selges jo flere steder, men går de matrosdressene så lavt i str som for eks 56?

Du får jo tilsvarende til jente fra memini i kjole. Og også i lyseblått

Back
Topp