Juleantrekk, damer?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Har dere tenkt på det? Jeg vil tro magen er ganske rund til jul, da er jeg nesten 6 mnd på vei.
Aner ikke hva jeg skal ha på, men jeg finner kanskje en enkel kjole med en bolero til. Frykter at mesteparten av det i skapet ikke passer, ihvertfall

Jeg har en kjole jeg tror passer da. Brukte den omtrent på samme tiden sist i et bryllup :-) 

Dunn skrev:
Jeg har en kjole jeg tror passer da. Brukte den omtrent på samme tiden sist i et bryllup :-) 

Så deilig da!
Jeg tror nok min "lille sorte" blir meeeget liten i år, gitt.. Jaja, jeg får shoppe, da

Imogene skrev:

Dunn skrev:

Så deilig da!
Jeg tror nok min "lille sorte" blir meeeget liten i år, gitt.. Jaja, jeg får shoppe, da

Det er jo alltids gøy med shopping! 

Det har jeg ikke tenkt på enda gitt :D tester vel noe av det som er i skapet når tiden nærmer seg, og hvis jeg ikke finner noe så blir det joggebukse og morgenkåpe :D
Eller panikkshopping da....

Ja, litt :) Tror jeg skal bestille en ny kjole denne gangen :) Orker ikke å lete nå, men håper jeg husker det slik at jeg slipper unna panikkshopping ;)

Må nok kjøpe noe nytt

Har ikke tenkt så langt enda. håper jeg har noe i skapet som passer.

Jeg har en svart kjole som jeg tror skal passe. Får sjekke det når det nærmer seg!

Er førstegangs, så jeg har ikke noe tøy fra før, så det blir nok en del shopping. Har allerede kjøpt noen varer fra nelly.no:)

kaffikåno skrev:
Jeg har en svart kjole som jeg tror skal passe. Får sjekke det når det nærmer seg!

Signerer denne jeg.

Var gravid på samme tid sist gang, da brukte jeg en kjole som jeg bruker til vanlig. Hadde ikke så veldig stor mage heller, men det er en kjole som er ganske vid i mageområdet, og stram rundt lårene. + en bolero til :) 

Jeg er ikke den som bruker tunika eller kjole, men... :)

Det tar lang tid å få pakke fra ASOS.com - produkter blir sendt fra England, så jeg bestemte meg for å bestille to sorte kjoler nå enn senere. Plukket ut en som jeg liker, og en som forloveden min vil like å se meg i den (han som pekte på).

Det ble: http://www.asos.com//ASOS/ASOS-MATERNITY-Exclusive-Jersey-Wrap-Bust-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=453891
og http://www.asos.com//ASOS/ASOS-MATERNITY-Katie-Lace-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1768146

Gleder meg til å bruke mammakjole for første gang!

michella skrev:
men Åssen str bestiller dere i forhold te den dere bruker nå?

Det står str. guide til høyre, under navn på et plagg som du ser nærmere på. Trykk på den, så får du en fin oversikt. Jeg bruker EU 38 som tilsvarer UK12. Har bestilt kjoler derfra tidligere, og størrelsen er lik H&M for min del :)

Vi skal feire jul her hjemme med den nærmeste familien.
Så jeg gjør som jeg har gjort tidligere julaften når jeg har vært gravid, hiver på meg en deilig velourdress ! mmm

Back
Topp