Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vår tradisjon er lillejuleaften pynter vi treet sammen å koser oss. Juleaften blir dry fra nå av i kirka siden datteren min synger i kor å de skal opptre juleaftrn. Så er det i år til mine foreldre. Def blir vi 12 stykker med ribbe og alt som hører til så er det gaver etterpå å masse kos. 1 dag jul reiser vi alltid til hans besteforeldre på morsiden å spiser lutefisk med al av godt tilbehør. Def blir vi også 12 stykker. Så er det masse besøk resten av romjula med bursdager osv....
Jeg har ikke hatt noen juletradisjoner utenom å se Askepott på TV/DVD på formiddagen på juleaften. Har ikke vært så begeistret for jul før. I år er det første året jeg gleder meg litt.
Her er det alltid ribbe og pynting av juletre den lille julaften. Julaften starter med god frokost - fenalår i år :-(, mens man drikker julebrus og ser tv. Etter askepott reiser jeg alltid på gravene til besteforeldrene mine å tenner lys. Så må man stelle seg til selskap. Vi har alltid pinnekjøtt
I dag, 22.desember, er det alltid bursdag for morfar, lille julaften er det hjem til mamma på gravlaks og dillstua poteter (vært en tradisjon i 25 år), julaften er med familien, første juledag er sofadag og bare kos resten av jula og nyttår tar vi alltid som det kommer.
Vi hopper inn i pysjen før vi rusler inn i stuen. Der åpner vi strømpene som henger på peisen.
Vi spiser en god julefrokost mens vi ser tre nøtter til askepott.
Vi ordner oss og så er det plutselig julemiddag kl fem.
Vi rydder og slapper av litt før det er pakker.