Jule pynt?

Happy84

Glad i forumet
Noen her som har begynt å dra frem julepynten?

Nei,har ikke begynt enda,men i slutten av denne uken er det nok pyntet her,skal ha dåp i helgen som kommer så da har vi nok å gjøre og da skal det være pyntet til jul her[:D]

Var på Plantasjen i går, så her er julestjernene komt i vinduene[:D] hihihi....

Vi pynte fredags kvell/lørdag!!!!
Å gjett om det e nåen som glede seg!!!!!!!!! [:D][:D]

Elske adventstiden!!!!!!

Til helga tar jeg fram adventslys, stjerner og sånn..Tror jeg også skal ta fram julepynt da [:D]
Juletreet pyntes ikke før på lille julaften!![:)]

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: citadel

Jeeeeezzzzes, nei den får vente til i midten av desember gitt. Er grenser for hvor lenge jula skal vare.[8D] Tar frem adventsstaken og julestjerna til helgen[;)]

haha.. Synes faktisk jula blir tidligere og tidligere! Snart varer den vel året rundt!!! Får jo ikke noe julestemmning når faktisk jula kommer [:'(]

Her har jeg vokst opp med at vi ikke pynter før lillejuleaften. Da legger jeg på duker og pynter. Pynter juletreet på kvelden, og tar frem frukt og nøtter og snop. Og da er huset rent og pent. Så tenner jeg opp i peisen og har på konerøkelse.

Til helgen tar jeg frem adventstaken, lilla lys, adventstjerner og lys ute på terrassen. Adventkalenderen er også tatt frem.

samme her, er altfor tidlig å sette frem resten av pynten!!

Jeeeeezzzzes, nei den får vente til i midten av desember gitt. Er grenser for hvor lenge jula skal vare.[8D] Tar frem adventsstaken og julestjerna til helgen[;)]

samme her

Nei, her skal det ikke pyntes før midten av desember, vil ikke blir lei av jula før den har begynt.
Gleder meg sånn til å pynte her atte, men ikke for tidlig, skal bli så koselig å pynte ferdig og så bake
pepperkaker og annet godt! Gjett om lillegutt skal få være med mor på kjøkketnet da da, det blir koselig det [:D]

Gleder meg sånn til jul!!! *ønske, ønske, ønske, ønske meg snø til jul* [:D]

gikk i boden for å ha pynten klar i går. så klarte jeg ikke å dy meg, måtte sette opp noen nisser[:D] sku egentlig vente til helga men..

for meg er jula FØR julaften. når pakkene er åpna, så er jula over for meg. er jo advent-tiden som er koselig, da man går å gleder seg til julaften, handler ferdig gaver osv[:)] 

jeg pynter litt hver dag i hele desember[:D]

Slutter på lillejulaften med at treet pyntes.[:D]
Jeg digger også adventstiden, er så koselig.
2 januar er det bom stopp, da hives jula ut, for da er hverdagen her igjen og alle regningene kommer[8D]

ORIGINAL: ~mama~elin~

gikk i boden for å ha pynten klar i går. så klarte jeg ikke å dy meg, måtte sette opp noen nisser[:D] sku egentlig vente til helga men..

for meg er jula FØR julaften. når pakkene er åpna, så er jula over for meg. er jo advent-tiden som er koselig, da man går å gleder seg til julaften, handler ferdig gaver osv[:)] 

helt enig[;)]
og jeg var også i boden i dag,så no er det endel nisser fremme her[:D]

ORIGINAL: FruNette

haha.. Synes faktisk jula blir tidligere og tidligere! Snart varer den vel året rundt!!! Får jo ikke noe julestemmning når faktisk jula kommer [:'(]

Her har jeg vokst opp med at vi ikke pynter før lillejuleaften. Da legger jeg på duker og pynter. Pynter juletreet på kvelden, og tar frem frukt og nøtter og snop. Og da er huset rent og pent. Så tenner jeg opp i peisen og har på konerøkelse.

Til helgen tar jeg frem adventstaken, lilla lys, adventstjerner og lys ute på terrassen. Adventkalenderen er også tatt frem.

samme som FruNette her ja[:)] sånn har jeg oxo vært vannt med fra min barndom..

Eg pyntar litt til advent, og dreg fram resten til gebursdagen min, 15.des.
Det er min tradisjon, og 2. januar er alt vekk!!!

Gledar meg til å pynte fredag kveld, henge opp kalendar, sette fram adventsstake osv [:)]

Back
Topp