Jule- og desemberskravle :)

ungene spiller sjakk. 10 åringen lærer 7 åringen. For å si det sånn, ingen av dem er veldig taktiske, men de har det gøy. Skal spille litt med oss innimellom for å gradvis utvikle dem litt til å tenke litt konsekvenser mer enn et trekk frem.
Sjakk er moro! Men må innrømme at konsentrasjonen min svikter når det kommer til å tenke lengre enn max 5 trekk fram :P
Artig at ungene kan kose seg sammen da :)

God mirgen
Rydde litt er planen hdr, kengubarnet får overnattingsgjest utpå dagen en gang
Ja, det er jo den ryddingen av guttungen rom som står på min plan for dagen da. Litt etter litt.
Rydding her også. Er et fantastisk vær, så aller helst skulle jeg vært i skogen. Men eldste ble invitert med i svømmehallen, og jeg og minsta får besøk. Må en turbo butikken og senere

Sjakk er moro! Men må innrømme at konsentrasjonen min svikter når det kommer til å tenke lengre enn max 5 trekk fram :p
5 trekk frem er mer enn jeg tenker for tiden, helt ute av trening, ikke spilt på 25 år eller noe sånn.

Men ungene tenker ikke mer enn 1 trekk max så de må øve

Rydding her også. Er et fantastisk vær, så aller helst skulle jeg vært i skogen. Men eldste ble invitert med i svømmehallen, og jeg og minsta får besøk. Må en turbo butikken og senere

Ikke noe vær for å gå i skogen her. Det har regnet og regnet og regnet siden jul og er vått og rått og utrivelig og skal regne mer i dag også

Ikke noe vær for å gå i skogen her. Det har regnet og regnet og regnet siden jul og er vått og rått og utrivelig og skal regne mer i dag også
Åååh... det er så kjedelig når det er sånn! Her har det vært passe kaldt og tørt i et par uker nå, bortsett fra litt regn i går. Så frøs det i natt igjen og nå er det kaldt og klart, masse rim og sol

Åååh... det er så kjedelig når det er sånn! Her har det vært passe kaldt og tørt i et par uker nå, bortsett fra litt regn i går. Så frøs det i natt igjen og nå er det kaldt og klart, masse rim og sol
Jeg bor tross alt på vestlandet...

Da er vi på vei hjemover :)

Sjakk er moro! Men må innrømme at konsentrasjonen min svikter når det kommer til å tenke lengre enn max 5 trekk fram :p

Samme her, sjakkinnlæringen gjorde såpass vondt i hodet at jeg begir meg ikke ut på det igjen :p

Jepp, er det :)

Klokken er bare 12:45, og jeg har fått stått opp og spist frokost, romjulhandlet på Oslo Fashion Outlet, pakket sammen sakene hos mamma, dratt hjem og skrevet ukesmeny.
Nå skal jeg snart ut og handle
Effektivt

Jeg har spist frokost. Og begybt å kjempe med rommet til eldste. Han som plukker ting utigjen fra søpla, for han samler på ALT!

Effektivt

Jeg har spist frokost. Og begybt å kjempe med rommet til eldste. Han som plukker ting utigjen fra søpla, for han samler på ALT!
Var oppe på Outleten kl 10 når de åpner (under 5 min kjøring fra mamma), og det var ingen folk der så fikk det jeg skulle ha veldig fort. Var hjemme hos mamma igjen rett får kl 10:45

Har satt igang vaskemaskinen her også, men har en del som skulle vært brettet. Men førsteprioritet er dette gutterommet.

Bretting tok jrg først for det var dessverre myyye
Mye her også ja, men grunnet dette med taket og takstmann som vel skal ta kontakt og komme og se og taket om evt skal ned haster rommet mer

Back
Topp