Så koselig med jul på ØstlandetHalden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med jul på ØstlandetHalden![]()
Håper det.Mange fornøyde barn i år![]()
Ja, gøy å se lille i magenSpennende!![]()
VeldigSå koselig med jul på Østlandet![]()
Treffes i Jan daEr i område ikke så langt fra Fredrikstad 27, men vil ikke få tid til å kjøre til Halden og gi deg klærne da.
Kommer til Bergen 6. januar og drar 9.
JippiTreffes i Jan da![]()
Mange klager på at de ser tjukke ut på bilder, men noen ganger har kameraer det morsomt og går den andre veien til det ekstreme.
Skulle bare ta et bilde av genseren jeg hadde på meg, og nei jeg har hverken puppene eller livet til Dolly Parton sånn til vanlig
Vis vedlegget 283682
Hehe artigMange klager på at de ser tjukke ut på bilder, men noen ganger har kameraer det morsomt og går den andre veien til det ekstreme.
Skulle bare ta et bilde av genseren jeg hadde på meg, og nei jeg har hverken puppene eller livet til Dolly Parton sånn til vanlig
Vis vedlegget 283682
Fin genser da.
Men kameraet var litt.... puppefiksert![]()
Elsker den genseren, men skulle gjerne ha hatt den i en størrelse mindre, men det gjør ikke noe.Hehe artigfin er du usnsett! Og fin genser. Vil ha lik!
Kjekt. Kose dereSkal snart hente frøkna og dra til Spikersuppa
Skal ta 11:52 toget
Nordsiden fysioterapiI sentrum du går?![]()
Hva skjer der?Skal snart hente frøkna og dra til Spikersuppa
Skal ta 11:52 toget
Vi skal ned å se på julemarkedetHva skjer der?
Er det mulig? Gikk det bra med deg?Gikk rett på ræv på flisene ved bassengetblir bare mer og mer klønete og uheldig med årene
![]()
Hun har spesialisert seg på bekken, og er veldig flink. Gikk der når jeg var gravid også. Lang ventetid men er verdt detOkei![]()