Jule- og desemberskravle :)

Gaah mannen har fått kombinert bursdags og julegave fra svigers, ikke pakket inn så vi vet hva det er og vi har fra før..Flott gave men vår sto tilogmed uteda de var her i bursdag så de må jo ha sett den

Gaah mannen har fått kombinert bursdags og julegave fra svigers, ikke pakket inn så vi vet hva det er og vi har fra før..Flott gave men vår sto tilogmed uteda de var her i bursdag så de må jo ha sett den
Mulig å få byttet ?

Æsj, skulle på 1årskontroll med minsten idag og få satt vaksina, men det ble ingen vaksine. Han var snørrete og legen fant ut at han hadde væske i begge ørene. Derfor har han vært så urolig den siste tida, håper det forsvinner av seg selv og det snarest :dead:

Æsj, skulle på 1årskontroll med minsten idag og få satt vaksina, men det ble ingen vaksine. Han var snørrete og legen fant ut at han hadde væske i begge ørene. Derfor har han vært så urolig den siste tida, håper det forsvinner av seg selv og det snarest :dead:

God bedring til minsten!
Vil tro det uansett var godt med en forklaring på hvorfor han ikke er seg selv fortiden..

Nå er alle sende-gaver utenom en pakket. Våre sendes med svigermor i morgen, ikke posten, derav at de ikke er sendt.
Den siste er en kalender som sist jeg sjekket vsr kommet til oktober, men den begynte på desember. Det er kommet et par sider siden det så jeg antar den er rundt sommeren.
Julekort er ordnet til de som skal være med henne.

Så får vi nå bare se hva som skjer. Om det kommer flere prikker på lillemor eller hva som skjer...

Min mann har veldig ikke tid å være hjemme. Jeg har.... Egentlig heller ikke det. Jeg trenger dog noen dager hjemme og er ikke i form selv og sannelig om jeg vet hvordan verden skal henge sammen om jeg ikke får jobbet de siste dagene.

Jeg får vel hente pc hjem i alle fall så får vi se.

Jeg håper det ikke er vannkopper. Men søren om jeg vet hva jeg skal tro og ta sjangsen i morgen.

Har det kommet noen flere prikker?

YEY !! det begynner å komme mer snø her :joyful:
Føler meg litt som ett lite barn når det gjelder snø, men snart skal jeg og kjæresten min opp der jeg er oppvokst
og der er det vertfall snø :woot: Snakker bare om snø jeg, og kunne bli litt for mye av det men er bare jeg som
elsker snø og nok så greit nesten født med ski på beina :joyful:

Sånn er jeg også.

Og i år er det julefeiring i Sandnes, og der er det nok lite håp om snø. :( Trist og kjedelig.
men koselig å se familien da.

God morgen
Jeg er så kvalm , omgangssyken herjer i bhg men jeg håper jeg slipper unna med å bare være kvalm
Jobb å så tur til Gjøvik dtterpå står på planen

God morgen
Jeg er så kvalm , omgangssyken herjer i bhg men jeg håper jeg slipper unna med å bare være kvalm
Jobb å så tur til Gjøvik dtterpå står på planen
Krysser fingrene for deg

Har det kommet noen flere prikker?
Nei

En liten i går jeg ikke hadde lagt merke til om jeg ikke studerte henne, og ingen prikker på jenta i dag. Så hun har ikke vannkopper

Fikk tak i den siste av disse å få tak i her på senteret. Vis vedlegget 283645
Til guttungen til jul og det til 300 under veiledende markedspris så godt fornøyd med den

Handlet keyboard til mellomste på toys som har spar 100 ved kjøp på 500 i dag så grei deal der også.

Slitsom handletur for mannen med ca tusen meldinger til ham med pc, og yngstemor gjenstår. Menmen.
Mange fornøyde barn i år:D

Back
Topp