Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erBildet vokser sakte, men sikkertbytting av eventuelle perler gjør jeg til slutt hvis det trengs
![]()
Ja den er jo ikke i butikken lengerOg butikken er helt sikker på at den er sendt? Det er jo oftest første punkt på sporing
Skjønner det.. hvordan gikk det ?Tusen takk.
Kan ikke si jeg gleder meg til å dra på jobb i morgen, hodet mitt kommer til å være her hjemme.
Lurer på om jeg skal starte dagen ekstra tidlig slik at jeg tidligere kan dra hjem og avlaste mannen.
NamLussekatter i ovnen , det blir kveldsmaten her i heimen
Her har vi ikke mulighet til hjemmekontorJeg også, heldigvis har vi begge mulighet til hjemmekontor som nok kan bli benyttet noen ganger i tillegg til at jeg har en hjemmeværende mor og fra nyttår pensjonert far som kan ha dem om det ikke er type omgangsyke (men altså, da tar vi hjemmekontor eller avspassering for en 12 åring kan da ikke være alene med omgangssyke?)
Har oppdaget noen billige marsipangriserJa mye det
Oh hellige jul!Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!
Som sagt, Lille U fikk feber før i dag, like før legging fikk frøkna feber og nå spyr eldste.
Blir nok ingen barnebursdag i helgen
Bare det?Har oppdaget noen billige marsipangriser![]()
Satser på de dr det
Stå på!Frøkna er igjen syk. Fortsatt serøs otitt. Selv etter antibiotika kur. Kranglet med fastlege som presterte å si " barn er urolige i perioder" og noooo you did not say that! Hun har aldri sovet mer enn 1 time i strekk, spesielt ikke etter tennene begynte i juni. De skal ikke ha dette etter endt kur. Legen på helsestasjonen mente barn hadde røde ører fordi de gråter under undersøkelsen. Ørene hennes har blitt sjekket sikkert x1 pr mnd da vi har vært sikre på at NOE plager henne sånn, og aldri vært røde før nå når hun ble forkjølet og syk med 40 i feber. Så nå blir det legetime på fredag med konsultasjon med sykehus og hvis ikke det fører frem går vi privat. Inatt sov hun kun oppå meg og ca 2timer bare.. stakkars hun er helt ferdig. Sov 30 min på dagen og. Det er faktiskt ikke greit lenger kjenner jeg!!
Ja da er dere heldigeVi er heldige som stort sett kan unngå hele sager alene hjemme
Luciafeiring??Her blir det skole igjen i morgen, tror uansett han omtrent måtte vært innlagt for å ikke gå på skolen i morgen
Det gikk sånn mer eller mindre.Skjønner det.. hvordan gikk det ?
Bra de er i form igjen!Litt julegaver laget idag. Sent ute med ferdigstilling som vanlig. Hadde god tid i desember, så ble ungene sjuke. Tenkte ikke på at de alltid blir det når det passer som minstså nå prøver i bhg imorgen og håper de ikke kommer hjem med noen nye basselusler.
Eldste har missa nissefest, julebord i bhg og mørketidsvandringen hun hadde gleda seg til. Lucia i morgen, så satser på det går fint. Hun er i toppform iallefall.
Ha ha nei det har de ikkeLuciafeiring??![]()