Jule- og desemberskravle :)

Kan ikke disse ungene bare være friske!!!!!!!

Som sagt, Lille U fikk feber før i dag, like før legging fikk frøkna feber og nå spyr eldste.
Blir nok ingen barnebursdag i helgen

Frøkna er igjen syk. Fortsatt serøs otitt. Selv etter antibiotika kur. Kranglet med fastlege som presterte å si " barn er urolige i perioder" og noooo you did not say that! Hun har aldri sovet mer enn 1 time i strekk, spesielt ikke etter tennene begynte i juni. De skal ikke ha dette etter endt kur. Legen på helsestasjonen mente barn hadde røde ører fordi de gråter under undersøkelsen. Ørene hennes har blitt sjekket sikkert x1 pr mnd da vi har vært sikre på at NOE plager henne sånn, og aldri vært røde før nå når hun ble forkjølet og syk med 40 i feber. Så nå blir det legetime på fredag med konsultasjon med sykehus og hvis ikke det fører frem går vi privat. Inatt sov hun kun oppå meg og ca 2timer bare.. stakkars hun er helt ferdig. Sov 30 min på dagen og. Det er faktiskt ikke greit lenger kjenner jeg!!

Tusen takk.
Kan ikke si jeg gleder meg til å dra på jobb i morgen, hodet mitt kommer til å være her hjemme.
Lurer på om jeg skal starte dagen ekstra tidlig slik at jeg tidligere kan dra hjem og avlaste mannen.
Heftig runde dere har nå!

Heftig runde dere har nå!
Har aldri vært borte i makan.
Vet ikke mine arme råd.

Var borte om naboen og leverte noen lapper hvor det står at bursdagen til frøkna er avlyst.
Datteren deres går i klassen hennes og de lappene legges i postmappen til jentene i morgen.

Er frøkna jeg syns mest synd på, hun har gått glipp av:
- Klassen sin juleavslutning
- Klassen til eldste sin juleavslutning
- Juleverkstedsdagen på skolen
- Lucia-feiringen i morgen hvor hun virkelig gledet seg til å være engel
- Og nå er bursdagsfeiringen hennes utsatt til januar

Har aldri vært borte i makan.
Vet ikke mine arme råd.

Var borte om naboen og leverte noen lapper hvor det står at bursdagen til frøkna er avlyst.
Datteren deres går i klassen hennes og de lappene legges i postmappen til jentene i morgen.

Er frøkna jeg syns mest synd på, hun har gått glipp av:
- Klassen sin juleavslutning
- Klassen til eldste sin juleavslutning
- Juleverkstedsdagen på skolen
- Lucia-feiringen i morgen hvor hun virkelig gledet seg til å være engel
- Og nå er bursdagsfeiringen hennes utsatt til januar

Det var mye for henne ja.

Det var mye for henne ja.
Det er akkurat det det er.
Skal se om vi klarer å finne på noe annet morsomt, men vet ikke helt hva enda.

Lurer nesten på om jeg bare skal 20., siste skoledag hvor de er ferdig kl 11 hente henne da, sette oss på toget til Oslo og dra og se på julemarkedet bare oss to

Her blir det skole igjen i morgen, tror uansett han omtrent måtte vært innlagt for å ikke gå på skolen i morgen

Det er akkurat det det er.
Skal se om vi klarer å finne på noe annet morsomt, men vet ikke helt hva enda.

Lurer nesten på om jeg bare skal 20., siste skoledag hvor de er ferdig kl 11 hente henne da, sette oss på toget til Oslo og dra og se på julemarkedet bare oss to

Hørtes kjekt ut

IMG_20181212_223103.jpg

Vi prøver å lage lyslykter. Det er ikke så veldig kaldt så de må nok stå der et par døgn og da er det ikke så lenge igjen før plussgradene kommer, men vi få se. Vi prøver.

Back
Topp