Ja var jo det, men får jo nye og gratisSå kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var jo det, men får jo nye og gratisSå kjedelig
Det er jo fint det men kjedelig likevelJa var jo det, men får jo nye og gratis![]()
Det er bilde av ungene sammen, spent på hvordan det blirFortell, hva er det?![]()
40x50cm stort, og 40 forskjellige farger, så er det største prosjektet jeg har prøvd meg påDet vet jeg ikke
finner vell ut av det i de nærmeste dagene.Tror ikke det er veldig stor forskjell ., Hageland harvel 30%ogsåFår sjekke det utfinner vell ut av det i de nærmeste dagene.
Ja det hadde vært fint...
10 minutter etter jeg skrev det så hylte hun igjen...
Og nå begynner jeg også å få vondt i ørene
Får håpe det er på bedringens vei da ja!Der begynner endelig frøkna å komme seg skikkelig
Rett over 3 timer siden sist hun fikk smertestillende og hun har enda ikke begynt å klage over øret
Har du gifta deg? :OMakabre bryluppsbilder som kom i posten i dag. Bare halve hode til mannen med![]()
Skulle jo egentlig skje i 2012, men det fortalte jeg vel om? Vi giftet oss i mars i årHar du gifta deg? :O
Hmm... kanskje men i såfall må jeg ha glemt det. What took you so long?Skulle jo egentlig skje i 2012, men det fortalte jeg vel om? Vi giftet oss i mars i år![]()
Lang historie , men skjedde veldig mye trist rett før så vi avlyste . Etterpå har det gått i ett med graviditeter og småbarnstid at vi ikke har funnet tidHmm... kanskje men i såfall må jeg ha glemt det. What took you so long?![]()
Er det magen ?Æsj, minsten finner ikke helt roen idag. Han klynker og styrer endel til tider før han roer seg, for en stund![]()
Stakkars litenAkkurat nå er jeg lykkelig.
Frøkna har sovet 3 timer i strekk uten å våkne med smerter...
Ja jo, det demrer her nå.. Synd mannen ikke fikk være med på bildene daLang historie , men skjedde veldig mye trist rett før så vi avlyste . Etterpå har det gått i ett med graviditeter og småbarnstid at vi ikke har funnet tid![]()