Jule- og desemberskravle :)

Gleder meg til helg nå.
Sitter og vurderer å dra tidlig fra jobb i dag.

På vei hjem igjen, var veldig fint pyntet i Kiel :) og koselig marked, nå er det litt hvile på lugaren før vi skal spise og påshow

Disse små sier de utroligste ting.

Hadde noe på kontoret jeg skulle ha med hjem, og jeg skulle handle litt på vei til barnehagen så lot det stå.
Etter å ha hentet Lille U kjørte vi innom kontoret for å hente det.
Vi kom opp heisen og det første han så når han kom ut var et juletre og han ble helt i 100.
Så så han et til lengre borte i gangen mens han pratet masse om disse juletrærne.
Halvveis bort stoppet han opp ved en kollega av meg og jubler "Og der er julenissen"....

Disse små sier de utroligste ting.

Hadde noe på kontoret jeg skulle ha med hjem, og jeg skulle handle litt på vei til barnehagen så lot det stå.
Etter å ha hentet Lille U kjørte vi innom kontoret for å hente det.
Vi kom opp heisen og det første han så når han kom ut var et juletre og han ble helt i 100.
Så så han et til lengre borte i gangen mens han pratet masse om disse juletrærne.
Halvveis bort stoppet han opp ved en kollega av meg og jubler "Og der er julenissen"....
Haha, de små er herlige :love7

Takk. En tann til i tillegg til sykdom har forklaring på den fæle tiden/nettene. Hun sov 3 (!) Timer i bhg idag. Hun har sovet 3 timer i strekk to ganger før... og er snart 1 år. Så håper søvn avler søvn

Jeg har akkurat fått de minste i seng, og eldste sitter og spiser kvelds (og det helt uten at jeg har spurt han om det, er helt i sjokk her jeg sitter)
Så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, mannen er på julebord
Skulle ønske jeg ikke hadde noenting jeg måtte gjøre, prøver å dra meg igang igjen :p

Back
Topp