Jule- og desemberskravle :)

God morgen

Trøtt gjeng som var sent i seng så vi lar dem sove så lenge de kan, for likevel å akkurat rekke å bli levert på skolen til den starter. Og lillemor har frikort på å sove så lenge hun vil i bhg i dag, vanligvis vekker de henne etter en time.
God morgen!

Godt det er helg i morgen og de kanskje ikke trenger opp så tidlig da. Men eldste og yngste er vel tidlig oppe uansett?

God morgen!
04.55 er aaalt for tidlig å ha klokke på:arghh: men, jobb 6.30,så da må det bare bli sånn. Gleder meg til helg om 7 timer.
Ha en fin dag alle sammen:D

God morgen!

Godt det er helg i morgen og de kanskje ikke trenger opp så tidlig da. Men eldste og yngste er vel tidlig oppe uansett?
Godt det er snart helg ja.
. Eldste og yngste er som du sier normalg tidlig oppe uansett. Men de sover enda begge to...

God morgen :D
Planer for helgen? Idag skal vi (jeg og minsten) på IKEA.

God morgen

Jeg og mannen skal på julebord i morgen, så jeg må kjøpe et par poser pinnekjøtt idag også vi får lage (spleisejulebord, familie/venner) Eldste skal spille årets siste julekonsert for hans del på søndag ettermiddag. Ellers er det å rydde gjesterommet og barnerommene som står på planen, samt generelt husvask som alltid er på programmet for helga.

God morgen

Jeg og mannen skal på julebord i morgen, så jeg må kjøpe et par poser pinnekjøtt idag også vi får lage (spleisejulebord, familie/venner) Eldste skal spille årets siste julekonsert for hans del på søndag ettermiddag. Ellers er det å rydde gjesterommet og barnerommene som står på planen, samt generelt husvask som alltid er på programmet for helga.

Hehe, alltid mye planer hjemme hos dere! Høres ut som en fin helg :)

God mirgen
Snart fremme i Kiel, nå håper jeg ikke det regner for det har set gjort i natt

Er formen bedre? :)
Nja, har ikke feber lengre hvertfall :) men øreverk, vondt i hals, tett i nese (og forøvrig hele hodet):shy: men, fungerer hvertfall litt :)
Nå blir det legetime med minsten kl 14 også, han har et utslett i lyskene som ikke blir bedre. Mistenker sopp:dead:

God formiddag :)
I morgen skal eldste til frisøren også skal vi ordne litt julegaver. Og på søndag skal vi til oldemoren til ungene og bake lussekatter:)

Hehe, alltid mye planer hjemme hos dere! Høres ut som en fin helg :)
Ja, vi har visst valgt oss et liv med mye som skjer

Men denne helga tror jeg blir bra.

Vet sannelig ikke helt hvordan vi endte med å velge et sånt liv, for egentlig liker 3 av oss ro...

Godt å sove litt ekstra da det ble sent i går:)
Ja, var derfor vi lot dem ligge så lenge det var mulig for å likevel rekke frokost før skolen. (i deres tempo. Inkl kalendergaver og trøtte folk. Så de ble vekket kvart over sju, og vi kjørte kvart over åtte)

Back
Topp