Skjønner jeg godt! Så deilig utEr så glad jeg vant den julepysjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt! Så deilig utEr så glad jeg vant den julepysjen
Bare bittelitt veldig misunnelig....Er så glad jeg vant den julepysjen
De er supergodeSkjønner jeg godt! Så deilig ut![]()
Det skjønner jegBare bittelitt veldig misunnelig....
Eldste blir tre i januar. Og vi må sitte på rommet til hu sovnet. Og blir ofte sendt bort til døra for å sitte derÅåååhhh... Know the feeling... hvor gammel er barnet ditt?

Ikke minst gøy bare det å vinne noeDe er supergode
Alltid brukt lang tid på å sovne?Eldste blir tre i januar. Og vi må sitte på rommet til hu sovnet. Og blir ofte sendt bort til døra for å sitte der![]()
Nei, det går veldig opp og ned. Men nå tror jeg kanskje duppen på dagen må justeres ned igjen.Alltid brukt lang tid på å sovne?
Får håpe det virker da. Så kjedelig med sånne kvelder...Nei, det går veldig opp og ned. Men nå tror jeg kanskje duppen på dagen må justeres ned igjen.
Ja, og nå har vi holdt på noen kvelder. Og yngste har våknet rett etter at eldste endelig har sovnet, så hele kvelden går med til å få barna til å sove. Heldigvis er det bare en periode, men du hvor kjedelig det er når det står på.Får håpe det virker da. Så kjedelig med sånne kvelder...![]()
Men også gøy å vinne noe som kan brukesIkke minst gøy bare det å vinne noe![]()
Ja det er klartMen også gøy å vinne noe som kan brukes
Ja....Ja, og nå har vi holdt på noen kvelder. Og yngste har våknet rett etter at eldste endelig har sovnet, så hele kvelden går med til å få barna til å sove. Heldigvis er det bare en periode, men du hvor kjedelig det er når det står på.
Gratulerer så myeMen også gøy å vinne noe som kan brukes
Joda har gitt bort førJa det er klartMen på den andre siden... Hadde man vunnet noe man ikke hadde hatt bruk for selv, hadde man kanskje kjent noen som kunne fått en ekstra fin julegave
![]()
Takk for detGratulerer så mye![]()
Noen som skal se noe spes på TV idag?![]()
Hva gav du bort?Joda har gitt bort før
Det skal jeg også seHar sett på tur med Dag Otto, og nå skal jeg se farmen![]()