Jule- og desemberskravle :)

Jeg er så trøtt, og denne b babyen min bryr seg ikke nevneverdig om det..

God morgen

Go morgen alle sammmen
Trøtt men våken, sendt meld til skolen siden kengubarnet hentes tidlig i dag+ at jeg har sendt SMS om ønsket legetime til meg selv.

På plass på jobb etter en litt kort svømmeøkt. Jeg var litt sent ute. Så fant jeg ikke badedrakta mi. Den dukket opp men da var jeg enda senere og så var det en del trafikk sidene klokka trakk seg over sju og jeg parkerte 7.18
Det er altså åpent 7-8 for morgensvømming.

Jaja. Litt ble det da.

På plass på jobb etter en litt kort svømmeøkt. Jeg var litt sent ute. Så fant jeg ikke badedrakta mi. Den dukket opp men da var jeg enda senere og så var det en del trafikk sidene klokka trakk seg over sju og jeg parkerte 7.18
Det er altså åpent 7-8 for morgensvømming.

Jaja. Litt ble det da.
Flink du

Nja, jeg ville følt meg flinkere om jeg faktisk var der 7

Menmen. det var da i det minste en treningsøkt, og det er det eneste jeg trener så det er da bedre enn ikke noe.

Nja, jeg ville følt meg flinkere om jeg faktisk var der 7

Menmen. det var da i det minste en treningsøkt, og det er det eneste jeg trener så det er da bedre enn ikke noe.
Absolutt bedre enn ikke noe, du er god! :D

Da våknet man med ordentlig sår hals igjen (for tredje gang i løpet av tre uker, irriterende. Blir ikke syk, bare halvsyk.
Og merker start på øyebetennelse :inpain:

Lillejenta har plutselig blitt hysterisk i senga. Vi får henne ikke til å sove uten pupp, og i tillegg våkner hun og skriker om natten. I natt holdt hun det gående i flere timer, og jeg var alene med henne. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.

Lillejenta har plutselig blitt hysterisk i senga. Vi får henne ikke til å sove uten pupp, og i tillegg våkner hun og skriker om natten. I natt holdt hun det gående i flere timer, og jeg var alene med henne. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Vi hadde en slik periode med frøkna en liten stund før 2årsalder:nailbiting:

Absolutt bedre enn ikke noe, du er god! :D

Det gjør godt i alle fall :)

Bonusen er også at jeg kommer 45 min tidligere på jobb enn vanlig. For til vanlig er det jeg som leverer ungene, men det gjør mannen på tirsdagene sånn at jeg får dradd på svømming. I dag skulle mellomst til tannlegen 8.20 også så han kommer rett sent på jobb, men det er jo "sykt barn"-timer det å følge henne da. Jeg skal hente ungene og ha dem med på korps (eldste skal spille, de andre må være med fordi mannen sakl på styremøte i bhg før kropset er ferdig)

Slitsomt. Håper det er en kortvarig fase

Snart stelle meg, så hente kengubarnet på skolen og dra på kontroll på sykehuset, jeg har fått legetime senere i dag og etter det reiser vi på besøk

Det gjør godt i alle fall :)

Bonusen er også at jeg kommer 45 min tidligere på jobb enn vanlig. For til vanlig er det jeg som leverer ungene, men det gjør mannen på tirsdagene sånn at jeg får dradd på svømming. I dag skulle mellomst til tannlegen 8.20 også så han kommer rett sent på jobb, men det er jo "sykt barn"-timer det å følge henne da. Jeg skal hente ungene og ha dem med på korps (eldste skal spille, de andre må være med fordi mannen sakl på styremøte i bhg før kropset er ferdig)
Høres ut som dere har en travel hverdag :nailbiting:

Hvor lenge varte den?
Husker ikke helt, men tror det var mellom 1-2uker. Hun var helt hysterisk ved legging, reiste seg og hylgråt av full hals. Hadde flere ordentlige oppvåkninger på natt. Hun har alltid hatt et skikkelig godt sovehjerte, så vi fikk helt sjokk over hva som skjedde :p

Back
Topp