Har du kommet borti gammel knappenDen kunne jeg ha lyst å se, får se hva jeg finner tid til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du kommet borti gammel knappenDen kunne jeg ha lyst å se, får se hva jeg finner tid til
Det er det. Skulle bare hatt råd til å kjøpe altJaa , er jo så mye fint å få kjøpt![]()
Ja var noe med det, var heldig med prisen på det her daDet er det. Skulle bare hatt råd til å kjøpe alt![]()
Det er ålreitJa var noe med det, var heldig med prisen på det her da![]()
Jupp , er jo egentlig dyre klærDet er ålreit![]()
Jeg er ikke såå glad i risgrøt generelt, og denne var lagd på laktosefri melk. Aner ikke om det var den som gjorde det, men grøten smakte ikke som vanligSmakte grøten godt eller?![]()
Har du kommet borti gammel knappen![]()
Ikke sp farlig altsåTrolig.
Men den der "se tilbake" knappen funker jo ikke, så å fnne det igjen...
Kanskje like greit så får dere slappa av før julen setter innJa skulle egentlig vært opptatt men ble ikke cup likevel så da kunne vi gjøre mye annet
Ikke sp farlig altså![]()
Helt greit, hadde endel å gjøre så greit å få det unnaKanskje like greit så får dere slappa av før julen setter inn
Ser heller ikke poenget med denGammel er en rating jeg synes de kunne tatt bort. Serøst, er det noen som FAKTISK mener å bruke den noen gang? Den kommer dog stadig pga fei!
Siste tur til hva?4 dager til årets siste tur , gleder meg
Joda. Det var greit. Men ble veldig sliten på slutten. Hun er mye å være rundtSlik blir det noen ganger. Var sikkert god mat og godt selskap da![]()
Årets siste tur med reisingSiste tur til hva?
Så mye fint