Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som veit om noken fine liftgardiner til jul, gjerne røde... med uten mønster.. Butikker som selger det, tips mottast med stor takk.. skulle du ha bilde av dine julegardiner og (sjølvsagt fra i fjor) HADDE DET VERT TOPPERS.. HA EIN FIN KVELD
kjøpte mine på bohus i fjor å det var en kjempefin kvalitet på di, litt stive tykke som formet seg fint. Var litt dyr men verdt hver en krone, gleder meg til å få henge dem opp[:D].
eg og hadde vanleg sant i fjor men gubben har omsider skrudd ned festa på veggen og fixa hola, tror ikkje det blir aktuelt å sku noke opp på nytt no da.. har liftgardiner inni karmen no...so da må eg nesten ha lift, og julegardiner må eg bare ha[:D]
bur på landet eg so eg må no kjøyre i eviheter for komme meg til anna en princess, nedtur når kid tok vekk nettbutikken.. kunne tenkt meg på living men det e jo evigheter herfra. men takk for tipset :)