Jule GAVER

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva skal dere gi som gave til faren fra barna

Og deg?

Hva skal dere gi som gave til faren fra barna

Og deg?

Huff. Det har jeg faktisk ikke tenkt på enda... Eller har kjøpt ei bok til han fra den lille i magen, mangler ellers fra meg og bonusen :P Har nettopp fiksa farsdagsgave og er godt fornøyd med det :D

Huff. Det har jeg faktisk ikke tenkt på enda... Eller har kjøpt ei bok til han fra den lille i magen, mangler ellers fra meg og bonusen [emoji14] Har nettopp fiksa farsdagsgave og er godt fornøyd med det :D
Ahh vi har kake bare på farsdagen til gutta blir større da kan de få lage gaver til han selv:)

Till far vet eg ikkje . Till meg selv har eg kjøpt ett smykke.

Jeg skal gi han en ulljakke, jeg vet ikke hva barna skal gi, det finner vi ut etter hvert. De pleier å spørre hva han ønsker seg og lager en ønskeliste for han. :p:Heartpink

Her får han skumkanon til høytrykkspyleren fra meg. Frøkna er bare 4 mnd så jeg gir ikke egen gave fra henne til pappaen.

Her får han skumkanon til høytrykkspyleren fra meg. Frøkna er bare 4 mnd så jeg gir ikke egen gave fra henne til pappaen.

Fra meg:
En klokke og parfyme
Fra barnet:
Boksershortser (som snart-to-åringen har plukket selv, så blir fargerikt og flott)

Fra meg får han Nintendo Switch. Fra gutta får han et spill til den. ☺️

Ingen anelse..
Er vanskelig hvert år. Han har bursdag 27.12 og vil ikke gi en større julegave eller en større bursdagsgave.
Han har ikke noen ønsker så han gjør det ikke akkurat enkelt for oss, haha!

Fra meg:
En klokke og parfyme
Fra barnet:
Boksershortser (som snart-to-åringen har plukket selv, så blir fargerikt og flott)
Så digg :) fra den minste får han mansjettknapper i sølv med inngravert fødsel og insenalene til den yngste..

Fra storebror høver jeg ikke skal ha han med på butikken og plukke ut noe i slutten av denne mnd

Fra meg og bestefar får han vinterdress ( koster over 2000 kr så måtte ha hjelp:)

Er ferdig med alle julegaver utenom til mannen :p han er litt vrien, kjøper seg det han vil der og da så må vente nærmere jul :p men siden vi bare har et barn og han er 2 så gir vi nok en gave sammen :p

Back
Topp