Jule/bursdagsgaver

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hva tenker dere å kjøpe til deres små i julegave og bursdagsgave? Synes det er litt vanskelig!
Buradagsgaven tror jeg vi har klar, me til jul....?
 
Hmm, nei, altså.. si det..
Tenkte å gi ham noe fornuftig og kjedelig til jul. Klær eller møbler til rommet hans. Han trenger jo et klesskap til siden han har for mye klær.. Hehe..
Kanskje en liten leke oppi julestrømpa på 1.juledag. han syns jo at papiret er det som er kulest, så.

Til bursdagen har jeg ikke tenkt på en gang. Er heldigvis en måned ekstra å gruble på. :)

- på app'n -
 
Til jul får Emma gåvogn av oss :) Men til bursdag vet jeg ikke ennå :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Hun skal få litt klær fra nøstebarn og litt leker til jul. Hun får jo det hun trenger ellers.

Bursdagsgave har jeg ikke tenkt på enda...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenkte på om hun skulle få seg dukkevogn til bursdagen, og så blir det noe nyttig til jul tror jeg. Hun er nok ikke våken når vi åpner julegavene så hun forstår ikke så mye da uansett. Får heller gi noe gøy neste år!
 
Blir vel noe nyttig til jul, foreslo at hun kunne få bilstol i julegave siden hun må ha det uansett, men ble nedstemt av fruen... Det var for kjedelig... :) til bursdagen skal hun få et gyngedyr (typ gyngehest, men ikke hest... Har funnet ut at kosekluten hennes finnes som gyngedyr, så mulig det blir den :)
 
Blir vel noe nyttig til jul, foreslo at hun kunne få bilstol i julegave siden hun må ha det uansett, men ble nedstemt av fruen... Det var for kjedelig... :) til bursdagen skal hun få et gyngedyr (typ gyngehest, men ikke hest... Har funnet ut at kosekluten hennes finnes som gyngedyr, så mulig det blir den :)
nei så kult! Gyngedyr :D Lyst å vise bilde av kosekluten/gyngedyret? høres jo kjempetøft ut!
 
Blir vel noe nyttig til jul, foreslo at hun kunne få bilstol i julegave siden hun må ha det uansett, men ble nedstemt av fruen... Det var for kjedelig... :) til bursdagen skal hun få et gyngedyr (typ gyngehest, men ikke hest... Har funnet ut at kosekluten hennes finnes som gyngedyr, så mulig det blir den :)
Der sa du noe, jeg falt litt for dette eselet. finnes jo ikke fornuftig, da :p
1383835361733.jpg

- på app'n -
 
Blir vel noe nyttig til jul, foreslo at hun kunne få bilstol i julegave siden hun må ha det uansett, men ble nedstemt av fruen... Det var for kjedelig... :) til bursdagen skal hun få et gyngedyr (typ gyngehest, men ikke hest... Har funnet ut at kosekluten hennes finnes som gyngedyr, så mulig det blir den :)

Har ikke tenkt på noe enda. Men det gyngedyret hadde vel falt i smak her å :) har du funnet de på nett eller reklame i posten? ;D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke tenkt på noe enda. Men det gyngedyret hadde vel falt i smak her å :) har du funnet de på nett eller reklame i posten? ;D


Sent from my iPhone using BV Forum
fant på nett :) Googla gyngedyr og var da jeg fant :)
 
Tja, julegave ja... Har jo alt vi trenger av både leker og klær. Er helt tom for ideer, så må vel følge med litt her og håpe jeg får noen gode forslag :)
 
Back
Topp