Jule-bakst

Mialille

Forumet er livet
Snart ramler det inn to venne-familier inn døren her. Og sambo, han sover enda. Skal sende inn kompisene hans, så kan de vekke han. Jeg har prøvd siden klokken åtte, nå har jeg gitt opp. :P

I dag skal vi bake pepperkaker, kakemenn, krumkaker og tykk-lefse. Gleder meg. Det blir så koselig. Og så blir det barn her. Mi tøtte på snart to år, den ene venninna mi har ei på 3 år og en gutt på 4 måneder, og den andre venninna mi har ei på 8 år og ei på 2 (snart 3) måneder. 

Til middag skal vi lage hjemmelagede pizzaer. 
Og i tillegg kommer broren min, som er kompiser med disse gubbene våre. 
Tipper jeg er sliten i kveld. Ingen av disse som vet at jeg er gravid heller, så må jo late som ingenting. Og jeg er begynt å få mage ja.. Spennende.

Nå skal jeg springe etter lillemor, hun er så glad i nisser. Og jeg har en del fremme, så hun går å bærer på disse. Aaah.. Tror jeg kaster henne i sengen med pappa'en. :P 
Ondskapsfull.. Jeg? Neeeida, det er jo langt på dagen nå. ;) 

Ha en fin dag alle sammen! :D

Høres ut som en begivenhetsdag med mye god bakst. Tykk lefse er jo så godt. Det har jeg aldri prøvd å bake. Er det vanskelig?

Her er også gubben fremdeles i seng...Vi andre  har vært oppe i snart fire timer og har bakt brune pinner i dag. Koselig! I kveld skal vi bake pepperkakehus!

For en dag! 
Er såå sliten. Og huset er akkurat tømt. Akkurat nå sitter jeg med føttene på bordet, tv'n på og oppvaskmaskin i gang. Men det ble utrolig mye pepperkaker, og kakemenn. Og så ble vi ikke heeelt ferdig med tykklefsene, men tar resten i morgen. Barna ble sure og gretne etter hvert, og noen ville legge seg, FRIVILLIG. Det var mi jente det. Hehe.. :) 

Sambo og broren min dro på butikken nå for å kjøpe seg snus, så kommer de tilbake hit, de skal drikke øl. :P 

Back
Topp