Mialille
Forumet er livet
Snart ramler det inn to venne-familier inn døren her. Og sambo, han sover enda. Skal sende inn kompisene hans, så kan de vekke han. Jeg har prøvd siden klokken åtte, nå har jeg gitt opp. :P
I dag skal vi bake pepperkaker, kakemenn, krumkaker og tykk-lefse. Gleder meg. Det blir så koselig. Og så blir det barn her. Mi tøtte på snart to år, den ene venninna mi har ei på 3 år og en gutt på 4 måneder, og den andre venninna mi har ei på 8 år og ei på 2 (snart 3) måneder.
Til middag skal vi lage hjemmelagede pizzaer.
Og i tillegg kommer broren min, som er kompiser med disse gubbene våre.
Tipper jeg er sliten i kveld. Ingen av disse som vet at jeg er gravid heller, så må jo late som ingenting. Og jeg er begynt å få mage ja.. Spennende.
Nå skal jeg springe etter lillemor, hun er så glad i nisser. Og jeg har en del fremme, så hun går å bærer på disse. Aaah.. Tror jeg kaster henne i sengen med pappa'en. :P
Ondskapsfull.. Jeg? Neeeida, det er jo langt på dagen nå. ;)
Ha en fin dag alle sammen! :D
I dag skal vi bake pepperkaker, kakemenn, krumkaker og tykk-lefse. Gleder meg. Det blir så koselig. Og så blir det barn her. Mi tøtte på snart to år, den ene venninna mi har ei på 3 år og en gutt på 4 måneder, og den andre venninna mi har ei på 8 år og ei på 2 (snart 3) måneder.
Til middag skal vi lage hjemmelagede pizzaer.
Og i tillegg kommer broren min, som er kompiser med disse gubbene våre.
Tipper jeg er sliten i kveld. Ingen av disse som vet at jeg er gravid heller, så må jo late som ingenting. Og jeg er begynt å få mage ja.. Spennende.
Nå skal jeg springe etter lillemor, hun er så glad i nisser. Og jeg har en del fremme, så hun går å bærer på disse. Aaah.. Tror jeg kaster henne i sengen med pappa'en. :P
Ondskapsfull.. Jeg? Neeeida, det er jo langt på dagen nå. ;)
Ha en fin dag alle sammen! :D