Jule baby 2025

Det virker jo som flere gullegg lå klare og ventet på Desember, ser vi er mange litt eldre her også :)

Jeg hadde jo håpet å ha en baby til jul og kose med men nå håper jeg å gå over egentlig selv om jeg kunne tenkt meg å føde før tiden også :love7
Synes dere med termin i begynnelsen av desember er heldige :love7

Jeg har ei jente som er født 26.12. Riktignok hadde jeg termin med henne i mars så hu er jo prematur. Med henne har det gått kjempe fint å starte på skolen❤️ Kjenner jeg gleder meg masse til å kunne nyte jule tida med en liten nyfødt❤️

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det enda, bare håper det går bra med dette svangerskapet og vi får en frisk og sprellende baby til jul :Heartred Så får alt annet ordne seg etter hvert. Blir nok mer bekymringer når det nærmer seg og vi må finne ut av logistikken rundt barnehageplass osv.

Før i tiden hadde man jo dagmamma og familiebarnehage, finnes det sånne alternativer fortsatt?

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det enda, bare håper det går bra med dette svangerskapet og vi får en frisk og sprellende baby til jul :Heartred Så får alt annet ordne seg etter hvert. Blir nok mer bekymringer når det nærmer seg og vi må finne ut av logistikken rundt barnehageplass osv.

Før i tiden hadde man jo dagmamma og familiebarnehage, finnes det sånne alternativer fortsatt?

Har termin 19 des, for min del spiller det ingen rolle når på året :Heartred jeg er vell og merke hjemmeværende så lettere for meg enn mange andre :Heartred skal også sies jeg er født i juli og mannen i desember og vi har allerede et barn i juli:Heartred hadde jo vært morsomt med en hver så nær hverandre :smiley-bounce022 (meg og vårt barn skiller 3 dager :smiley-bounce022)

Har bevisst unngått senhøst/desember tidligere, men dette svangerskapet var ikke planlagt i det hele tatt… Kjedelig å være yngst i klassen når den tid kommer, men ikke noe å gjøre med det. Går nok greit :)

Har egentlig ønsket å unngå desember, mest på grunn av at det allerede er vanvittig mange bursdager i nær krets i desember (er vel 4 i aller nærmeste familie og 6-7 i omgangskrets). Men nå hadde vi prøvd så lenge og tok ikke sjansen på å hoppe over en prøveperiode.

Nå tenker jeg egentlig bare det blir koselig å ha en nyfødt baby til jul, og mye familie som ellers bor vekke kommer hjem og får hilse på :Heartred

Jeg er også en av dem som er glad for å bli «tvunget» til å være litt lengre hjemme pga. barnehageplass (nå er jo det litt usikkert med tanke på forslag til lovendring). Hadde ikke tatt ulønnet om jeg fikk barnehageplass men syns det er litt fint når vi først må.

Back
Topp