Juleønsker

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Hva ønsker dere dere til jul, til de små? Vi har en hel haug av klær, luer, dresser osv.. Bor i en liten hybelleilighet, så har ikke veldig god plass til store leker og sånn!

Er det noe praktisk folk ønsker seg? Føler liksom at vi har det meste...:)

Åpne opp en konto, det har jeg gjort. . De små skjønner jo ikke om de får leker eller hva :p
Min på 3 får og penger på konto av de fleste til bursdag ogsånn ..

Vi ønsker oss innskudd på tripptrapp-stolen vi kjøpte her om dagen! Ellers ønsker vi oss faktisk klær, for nå begynner ting å bli smått:) syns også det hørtes lurt ut å åpne en konto!

Må nok få ordnet en konto til han ja. Utenom det blir det ting som klær og nødvendig utstyr evt.

Påfyll på konto, lekematte og ullklær i større størrelser. Det jeg kommer på nå.

Tenker litt lenger fram vi da. Har det hun trenger nå men ønsker:

Termos, teppe (ikke babyteppe), barnesovepose, sparebøsse, matboks, drikkeflaske, liten bergans sekk.. Evt klær i str 1 år.

Krever jo litt lagring men til 1 års bursdagen er det morsommere med leker enn sånne fornuftige ting!

Tenker litt lenger fram vi da. Har det hun trenger nå men ønsker:

Termos, teppe (ikke babyteppe), barnesovepose, sparebøsse, matboks, drikkeflaske, liten bergans sekk.. Evt klær i str 1 år.

Krever jo litt lagring men til 1 års bursdagen er det morsommere med leker enn sånne fornuftige ting!
Ja det er det jeg tenker også! At vi kan ønske oss praktiske ting nå som han er så liten:) har liten plass til lagring (men får det jo alltids til)... ;)

Penger, babyleker opp til 12 mnd, baby set til tripp trapp, bøker, cd med barneviser, eventyrbok, ullklær.

Jeg har sagt at jeg ønsker hyller til barnerommet, men det tar jo en del plass da. :p Ellers har jeg ønsket litt klær og babyposer i større størrelser, og flere pekebøker. Vi har egentlig absolutt alt fra før... Min baby ønsker seg klippekort i badeland, det pleier storesøsknene å få til jul. Jeg er veldig glad i slike gaver som ikke tar plass, eller blir til rot eller søppel.;) :) Det går også an å ønske seg fritidsinteresser, som at noen betaler for babysang eller babysvøm f.eks.. I min familie gir vi aldri penger til jul, så det er ikke aktuelt for oss. Hvis dere er mer vant til pengegaver går det jo også an å ønske seg pengebidrag til større ting som neste bilstol, eventuell vogn osv.. Hva med spisestol, smekker, babyservise og babybestikk? Det er ikke lenge fra jul og til mars når de begynner å spise. Har du en god bæresele eller bæretøy til litt større barn? Det er også fint å ha til våren kommer.

Jeg har sagt at jeg ønsker hyller til barnerommet, men det tar jo en del plass da. :p Ellers har jeg ønsket litt klær og babyposer i større størrelser, og flere pekebøker. Vi har egentlig absolutt alt fra før... Min baby ønsker seg klippekort i badeland, det pleier storesøsknene å få til jul. Jeg er veldig glad i slike gaver som ikke tar plass, eller blir til rot eller søppel.;) :) Det går også an å ønske seg fritidsinteresser, som at noen betaler for babysang eller babysvøm f.eks.. I min familie gir vi aldri penger til jul, så det er ikke aktuelt for oss. Hvis dere er mer vant til pengegaver går det jo også an å ønske seg pengebidrag til større ting som neste bilstol, eventuell vogn osv.. Hva med spisestol, smekker, babyservise og babybestikk? Det er ikke lenge fra jul og til mars når de begynner å spise. Har du en god bæresele eller bæretøy til litt større barn? Det er også fint å ha til våren kommer.
Ja jeg tenker på sånn babysvømming og sånn!! Så kan jo ønske meg ting i den duren! Vi skal ha dåp i slutten av januar også! Så må tenke på ønsker der også;) har bæresele og bæresjal! Men litt sånn spiseting kan man jo ønske seg!

Hos mamma og pappa får vi ekstrautstyret til tripptrappstolen (sete, seler, playtray). Hos svigermor ønsker jeg meg sånn gåbrannbil som de har på jollyroom. Fra resten ønsker jeg penger på konto. Han er jo så liten og jeg ønsker ikke at han skal ha leker i overflod. Det kommer nok tidsnok

Edit: og vi kjøpte akkurat en babyjogger som ekstravogn, så tenker det er julegave fra oss ;)

Hos mamma og pappa får vi ekstrautstyret til tripptrappstolen (sete, seler, playtray). Hos svigermor ønsker jeg meg sånn gåbrannbil som de har på jollyroom. Fra resten ønsker jeg penger på konto. Han er jo så liten og jeg ønsker ikke at han skal ha leker i overflod. Det kommer nok tidsnok

Edit: og vi kjøpte akkurat en babyjogger som ekstravogn, så tenker det er julegave fra oss ;)
Ja vi ønsker oss litt større ting fra besteforeldrene:) fra oss tenker jeg at han får penger på konto!:)

Back
Topp