Julaften

Nala

Elsker forumet
Jeg tror kanskje det har vært en tråd om dette før, men allikevel... [:)]

Hvor skal dere være hen på julaften? Og hvem skal dere være sammen med?

Vi skal på hytta til svigers ved Nesbyen. Det blir oss tre, svigermor og svigerfar, og sambo's tre søsken. Koselig med litt "liten" julefeiring i år synes jeg. For to år siden var vi 14 stykker, og det ble litt mange i lengden... [:)][:D]

Skal være hjemme vi, så det blir bare oss 5, gleder meg egentlig til å ha en fredelig og rolig julefeiring.

vi skal ha jul her hjemme. første gang vi skal ha juletre her hjemme. 3.jula vi er sammen men først nå det skal tre i huset. må nesten det når vi har lis-bethina. hehe     men hit kommer min mor og bror. så blir jeanette lis-bethina og meg tore

tore

Vi skal t mamma.. [;)] Va egentlig planen at æ, Sindre, mamma, mine 2 brodre og BF skulle være der.. Men pga diverse kommer ikke BF.. Så vi blir 5 stykka og en haug me dyr.. [8D]

skal være her hjemme, med alle våre barn, min lille søs og ett vennepar + ene barne demmes

så koselig da, nala!! Vi har hytte litt utenfor Nesbyen - er utrolig koselig der!! [:D]

Jeg skal feire jul uten Emily og pappan jeg... blir kjemperart!! [:(] Men jeg og Filip skal til familien min, og vi er 6 søsken, så det blir liv [:D] reiser til Emily og de noen dager etter julaften, og feirer nyttårsaften sammen med de - så det gleder jeg meg veldig til!![:)]

Vi skal væære hos svigermor og samboeren hennes[:)] Blir oss tre og begge brødrene til sambo, svigermor og samboeren. Gleder meg!![:D][:D]

Vi skal til vestlandet.. Og der skal vi feire med hele siden til min mamma[:D][:D] ekstremt mange mennsker[8D]

Skal til broren min.. vi blir vel 7-8stk. Gleder meg masse[:D]

vi skal hjem til muttern. Blir henne og "lillebror" (på 28) og oss tre. 

Vi skal være hjemme, for besøk av mamma og samo. Blir kjempe kjekt.

Skal ha jul hos oss for første gang. Blir og spleising av familiene for første gang. Blir oss tre, foreldrene mine og min bror, svigermor og lillesøster til mannen min på 11 år. Altså blir vi 8 stk.
Skal ha kalkun; det blir vår juletradisjon

Jeg skal for første gang være borte fra barndomshjemmet mitt i julen!!! Skal feire jul hjemme hoss oss. Men mamma og pappa kommer hit å feirer med oss da [:D]

Back
Topp