Julaften: kjole

Eplebit

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
hva tenker dere som har fått mage allerede om kjole på julaften? For å være helt ærlig finner jeg ingen fine på nett for gravide. Hvor kjøper dere kjoler for gravide? :)

I fjor fant jeg kjole på Asos, men det er nok litt sent nå :hilarious: Ligger mye fint på finn.no og Tise da ;) Like bra brukt :)

Noe lignende som kjolen på bildet kan kanskje gå (fant på google)? På grunn av måten den er sydd på, vil den jo være litt løsere rundt magen. Syns det er veldig fint med slike litt asymetriske kjoler med folder foran :happy: Har ikke noe konkret tips til hvor du kan få tak i det. Selv har jeg kjøpt mange fine kjoler brukt, f.eks. på Tise.
Selv kommer jeg nok til å gå for en fløyelskjole fra Oasis som jeg kjøpte i fjor. Den er ikke for tettsittende og har deilig mykt stoff :flower

Vedlegg

• _1435309297.jpg
    _1435309297.jpg
    14,5 KB · Visninger: 17
Hvor stor mage har du da? Veldig mange kjoler med snitt rett under brystene vil jo passe ganske lenge tenker jeg? Nå har ikke jeg noe mage enda, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe særlig med gravidkjoler, bare velge vanlige med greit snitt :)

Jeg hadde funnet en helt vanlig kjole som ikke er stram :p

Jeg for min del merker ikke noe særlig på magen ennå, så jeg går for gjenbruk - har en rød blondekjole som jeg skal bruke :)

Jeg kommer til å gå for en svart gravid tights og en fin topp. Har omtrendt bare løse topper. Har ikke babymage enda, men er oppblåst og j*****. Alt som strammer gjør meg dårlig.

Syns Zalando har mange fine i forskjellige prisklasser :) jeg skal bruke en blondekjole fra cubus i år. Den er ganske løs rundt livet, så det skal både være plass til og være oppblåst pg en solid porsjon julemat.

Jeg har ikke noe mage enda heller, men er utrolig mye kvalm, så her blir det en løs kjole ☺️ Veldig enkel rød kjole med flyelstoff, snitt omtrent ved midjen, men den er så god og stoffet strekker seg godt ut ☺️

Zolando har mange fine :)

Back
Topp