Jula i hus :)

Zherena

Glad i forumet
Da er unger i seng, treet er ferdig pynta (ser ikke ut da, men :p), huset er ferdig shina (utenom gangene) og det meste er klart :)
Men i morra blir det stress, YAY!! :confused:
Skal først på sykehjemmet med omelett til frokost til mormora til sambo, så på apoteket og skaffe mer medisin til minsta, handle penbukse til storebror og shoppe inn de siste gavene... Jeg må bare si det at jeg er en person som ikke liker jula og lider meg gjennom det for ungene sin skyld :p
10.30 må vi være hjemme på gården igjen for da skal ungene i gata inn i låven for å se om de får se et lite glimt av nissen og sette ut grøt til han, noe som er stor stas og en fin tradisjon på gården :)
Å så opp til sviger (hele 60 meter å gå :p) for å spise middag og kose oss og ungene kommer til å gå å trippe for at nissen skal jo komme med masse masse pakker hehe... :)

Det jeg egentlig ville frem til var jo å ønske dere alle en riktig god jul og jeg ser virkelig frem til å bli kjent med dere alle gjennom dette svangerkapet :) Dere virker som en herlig gjeng ;)

Juleklem fra meg :)

God jul til deg og alle de andre damene her! Helt enig i at dette virker som en super gjeng :D Veldig godt å få "snakka" med noen som går igjennom akkurat det samme!

Høres ut som en travel julaften!! Håper 1. juledag blir roligere! God jul til deg og :)

Back
Topp