Jula blir spennende

Fetteren min ble født 23. desember, og to dager etter, den 25. Hadde tanta mi hele familien på julefrokost. Vi var kjempeimponerte!

Jeg har termin 4. så regner med å være hjemme i god tid til jul :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Har termin ca 18. Hadde SF sist gang og snuppa kom 3 uker før ved igangsetting. Så ser for meg at det skjer denne gangen også:rolleyes:

Jeg har termin på julaften, men det hadde vært artig med den 27. Eldstemann har nemlig bursdag 25 (feb) og yngste 26 (mai). Fint å holde systemet vedlike:-)
Hehe, sånn hadde vi det her og. 11(aug)12(juli) og 13(sep) men så kom minsten og ødela alt(28mars), kontrollfriken som jeg er. :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg håper jeg føder i god tid før julaften hvertfall. Hvis spiren holder seg fast .
Forrige gang fødte jeg 5 uker før termin.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ja det blir spennende :) var innom legen i går og han mente termin var 20 desember - mens jeg tror jeg har termin 19. Då kan godt bli julebaby på meg da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg elsker desember :) så passer meg kjempe fint! Håper jeg er hjemme på julaften. Men ellers kan jeg godt ligge på føden. En julebaby er jo den beste julegaven vi vil få i hele vårt liv :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Har termin ca 5 desember. Så da har vi nok den lille hjemme til jul. Gleder meg til og feire jul med en unge. Føler at julen er mest for barna. Så har ikke hatt så stor julefølelse de siste årene. Skal ikke forundre meg om jeg får den på termin. Siden det er min bursdag. Ligger i familien til samboeren å føde på sin egen bursdag. Han har selv bursdag sammen med moren sin. Og mormoren hans hadde bursdag på sin mors bursdag igjen. For meg hadde det passet utmerket. Liker ikke feire meg selv. Så "gir" gjerne bort dagen min :)

Har termin 26.Desember. :-) Men håper den velger å komme en liten stund før så jeg slipper å ligge på sykehuset på julaften. Har utrolig lyst å ha en godklump av en baby på julaften <3 Gleder meg slik! Dette blir så vanvittig koslig. :-)

Har termin 26.Desember. :-) Men håper den velger å komme en liten stund før så jeg slipper å ligge på sykehuset på julaften. Har utrolig lyst å ha en godklump av en baby på julaften <3 Gleder meg slik! Dette blir så vanvittig koslig. :-)

Gratulerer så mye med spiren :D Det er veldig koselig med julebaby <3
Selv håper jeg og få ungen ut før julaften eller drøye den så lenge at det blir en liten nyttårsbaby :) Har termin 23

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

hehehe, er eg den eneste som syns at 01.01.15 er en fin dato eller?!?! vil helst slippe å ha barnebursdager på dager der alle er mer opptatt av sitt eget :-/

hehehe, er eg den eneste som syns at 01.01.15 er en fin dato eller?!?! vil helst slippe å ha barnebursdager på dager der alle er mer opptatt av sitt eget :-/
Siden jeg har termin 10.12, syns jeg 1.1 høres forfedelig lenhe ut å gå på overtid :p
Men hadde jeg hatt termin fra 24 og utover hadde jeh nok håpet for barnet sin del å vente til 1 januar :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Siden jeg har termin 10.12, syns jeg 1.1 høres forfedelig lenhe ut å gå på overtid :p
Men hadde jeg hatt termin fra 24 og utover hadde jeh nok håpet for barnet sin del å vente til 1 januar :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

nei da kan det bli litt seigt ;-) fra den 21. er det ikke så lenge å vente til over nyttår. er jo førstegangs, så må kanskje regne med litt over :-)

Har termin mellom 9-13. Så går eg like lenge på overtid som sist..9 dager, så rekker vi vel akkurt hjem før jul om eg må gå like lenge over :-p Men håper på å slippe så lang ventetid denne gangen ;-)

Eg tenker veldig på dette med bursdag eg da.. har folk tid til selskap i all stresset..? :-/ og vil ikke at familie skal "slå sammen" bursdag og julegave.. det er det eneste jeg kommer til å gi klar beskjed om..om h*n kjem mellom 20-23 desember. Vil ha bursdag og jul hver for seg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har termin mellom 9-13. Så går eg like lenge på overtid som sist..9 dager, så rekker vi vel akkurt hjem før jul om eg må gå like lenge over :-p Men håper på å slippe så lang ventetid denne gangen ;-)

Eg tenker veldig på dette med bursdag eg da.. har folk tid til selskap i all stresset..? :-/ og vil ikke at familie skal "slå sammen" bursdag og julegave.. det er det eneste jeg kommer til å gi klar beskjed om..om h*n kjem mellom 20-23 desember. Vil ha bursdag og jul hver for seg :-)

Mannen min har bursdag 24 desember og han har aldri fått slått sammen gaver :) Her på julaften får han bursdagsfrokost og jeg har foreldrene våre og hans eller noen venner over på frokost og bløtkake så får han bursdagsgaver :) Kjempe koselig! Pappaen min har bursdag 25 så for oss 1 juldag er alle samlet for bursdagsfeiring :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Mannen min har bursdag 24 desember og han har aldri fått slått sammen gaver :) Her på julaften får han bursdagsfrokost og jeg har foreldrene våre og hans eller noen venner over på frokost og bløtkake så får han bursdagsgaver :) Kjempe koselig! Pappaen min har bursdag 25 så for oss 1 juldag er alle samlet for bursdagsfeiring :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det hørtest veldig koselig ut! :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Åh så kjekt å høre ;-) vet du nå ble eg veldig glad når du skrev det ;-) takk! ja da kan h*n bare komme når det passer ;-) tihi

Hehe mi svigermor slår faktisk sammen min og mannens bursdags gave (overfører penger).. og han har i mars og egbi juli!! for han må lissom dele den summen han får alene med meg... syns det e litt drøyt..men gidder ikke bryr meg ikke..så lenge ho ikke gjør det på barnebarnet ;-) e vel egentlig derfor eg tenker mest på det.. med felles bursdag/jul gave

Åh så kjekt å høre ;-) vet du nå ble eg veldig glad når du skrev det ;-) takk! ja da kan h*n bare komme når det passer ;-) tihi

Hihi, så bra :) Har spurt mannen hvordan han synes det er å ha bursdag på selve julaften og som han sier, han vet ikke om noe annet og familien har vært så flink til å dele opp dagen med bursdag halve dagen og jul den andre :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Hihi, så bra :) Har spurt mannen hvordan han synes det er å ha bursdag på selve julaften og som han sier, han vet ikke om noe annet og familien har vært så flink til å dele opp dagen med bursdag halve dagen og jul den andre :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja ikke sant :-) veldig bra dei deler opp ;-) viktig at man får ha bursdag også ;-)

Back
Topp