Jula blir spennende

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Blir spennende å se hvor mange av oss som ligger på føden :) har termin 18 å håper på å føde før, men tviler!:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Eg har heldigvis termin 1, så slippe å ligge på føden i julen :) men blir en fin jul med et nytt familiemedlem då :D

Sent from my iPad using BV Forum

Er en fantastisk julegave ♡ men kjedelig å ligge på sykehus i jula :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har også termin 1. men jeg håper bare det klaffer med eksamen, så gjør ikke noe om h*n kommer enten før eller på overtid.. Gleder meg fryktelig til jul med en nyfødt baby :) men, vi skal slite litt med julekortet om h*n kommer på overtid :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Jeg håper bare at nurket ikke kommer 8. da har jeg bursdag;) Greit at h*n får sin egen dag;)

Jula blir stas! :D

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg håper så at den lille kommer før jula her. Mannen min har bursdag på julaften og den kommende morfar 1.juldag :p Vil jo at h*n skal få sin egen dag :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

blir jo ks i november her, men blir en magisk fin jul! :)

Med termi 10 desember er jeg garantert akkurat ferdig til jul. Har gått overtid med alle barna så gjør nok det denne gangen og, men aksepterer ikke mer enn 7-10 dager. Så absolutt seineste dag jeg føder er 20 desember :) om jeg ikke blir flyttet veldig mye på oul, men det kan jeg ikke tru.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg og har tenkt på det med julekort. Hehe... Litt tidlig ute i planleggingen... Men hadde vært moro å få til med nye familiemedlemmet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir ei veldig spennende jul :D Jeg har termin vetlejulalften, så vi får se hvor og når h*n vil komme =) Med jentungen fødte jeg 3 dager før termin og med guttungen fødte jeg 6 dager etter termin. Hadde no vært veldig koselig å hatt eit lite nurk til julaften :Heartred

Jeg krysser fingre for at det blir en fantastisk julefeiring i år med det nye familiemedlemmet :D

Jeg kan velge om jeg vil føde eller ha ks pga tøff fødsel sist, og akkurat nå heller jeg mot ks. Så da er jeg nok hjemme før julaften med termin 21. desember. Men jeg skal nå aldri sii aldri. Kan jo ombestemme meg mtp fødsel når det nærmer seg! Blir nok uanst

"Blir nok uansett en spennende jul hvis bare lillebrøster holder seg fast frem til da" skulle det stå på slutten:)

Jeg og har tenkt på det med julekort. Hehe... Litt tidlig ute i planleggingen... Men hadde vært moro å få til med nye familiemedlemmet. :)

Hehe, jaa, jeg har en mann som begynner planlegging av neste års julekort allerede før han har sendt av gårde årets.. Det er liksom hans store "greie"! Så, det blir spennende å se hvordan han takler dette når det er usikkert når tredjemann kan stille til fotografering ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Tenkte på de jeg og her om dagen. :-p ikke værre enn at det evt blir romjul kort i år :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tenkte på de jeg og her om dagen. :-p ikke værre enn at det evt blir romjul kort i år :-)

Ja eller "godt nytt år" kort :) Med raketter og festkledde barn :)

Ja eller "godt nytt år" kort :) Med raketter og festkledde barn :)

Det hadde jo og blitt bra :-D

Jeg har termin på julaften, men det hadde vært artig med den 27. Eldstemann har nemlig bursdag 25 (feb) og yngste 26 (mai). Fint å holde systemet vedlike:-)

Jeg håper jo å få feire jul med baby, og å slippe å ligge på sykehuset på julaften :) Men h*n er velkommen når som helst :D

Back
Topp