Jula 2025

Jeg vet at mine foreldre ville bli overlykkelig over å få vite at jeg er gravid på jul. Men på juleaften vil jeg være 6+0. Så fortsatt veldig tidlig og fortsatt stor risiko for at det kan "gå galt". Det ville blitt deres første barnebarn. Ville dere fortalt dem (som julegave) eller vente til uke 8-10?
Tror jeg ville fortalt uansett jeg. Så er de jo klar over det hvis det ikke går og! Men husk at sannsynligheten ER jo størst for at det vil gå bra :Heartpink

Ja, det er sånne ting som heng over ein :smiley-ashamed004 Håpar eg også får gjort det no ila kvelden :Heartred
Ja veldig!! Og eg ligger så langt bak etter sykdom og bli gravid samtidig og alt. Haha får liksom ikke hentet meg skikkelig inn igjen. Men no med gavene ut av verden kan eg fokusere på huset her hjemme og få det klart til jul. Kjøpe juletre og få pyntet! Spent på hvordan 2 åringen føler om juletre :p haha blir sikkert veldig travelt!

Lykke til med shopping :)

Ja veldig!! Og eg ligger så langt bak etter sykdom og bli gravid samtidig og alt. Haha får liksom ikke hentet meg skikkelig inn igjen. Men no med gavene ut av verden kan eg fokusere på huset her hjemme og få det klart til jul. Kjøpe juletre og få pyntet! Spent på hvordan 2 åringen føler om juletre :p haha blir sikkert veldig travelt!

Lykke til med shopping :)
Ja, heng etter her også! Såg for meg at det kunne bli stress i år då me gjekk gjennom IVF og kunne sånnsett planlegge litt. Fekk gjort nokre av dei "viktigaste" vasketinga tidleg og det er eg glad for, for no får eg ikkje gjort noko :dance018

Jula kjem heldigvis uansett kva me rekk å bli ferdig med! :santa:Heartred

Ja, heng etter her også! Såg for meg at det kunne bli stress i år då me gjekk gjennom IVF og kunne sånnsett planlegge litt. Fekk gjort nokre av dei "viktigaste" vasketinga tidleg og det er eg glad for, for no får eg ikkje gjort noko :dance018

Jula kjem heldigvis uansett kva me rekk å bli ferdig med! :santa:Heartred
Alltid digg og ha unnagjort store vasketing! :)
Og ja det er sant! Julen kommer uansett! Hihi ❤️

Back
Topp