Hvordan feirer dere julaften? samme måte som alle andre [;)]
Når spiser dere ? kl 17-17.30 tia
Hva spiser dere? ribbe, medisterkaker/pølser
Dessert? riskrem m/ rød saus
Når åpner dere gavene? til kaffen og kakene, ca 19-20 tenker jeg
Kommer nissen til dere? hakke vært der på mange år grunnet mangel på små barn i huset, men i år blir det andre boller [:D]
Synes det er trist at jula har blitt mer mas enn kos. Kan tenke meg barna satte mye mer pris på jula i gamle dager, da det ikke var fullt så vanlig å få 5000 gaver. I dag har de jo som regel nesten alt fra før.
Nå for tia virker det jo bare som jula står som et eneste mareritt for folk, der "alt" skal gjøres, det skal kjøpes pakker til folk du omtrent aldri ser+ at det er utallige julebord du må delta i.
Har lyst til å oppleve en god gammaldags jul jeg, på landet, der man går i skauen og plukker ut juletreet, lager maten sjøl og setter ut grøt til nissemann på låven. + at heeele familien er samla!
Gleder meg til jul i år, håper vi kan samle familien fra grimstad (ikke at det er så mange da men..) å ha det skikkelig koselig, blir jo Anines første jul [:D]
Her i oslo er det bare oss + foreldrene mine som bor nå [:-] (eller de har akkurat flytta like utafor oslo nå)
Og når det gjelder gaveinnkjøp så starter jeg gjerne å saumfare butikker og sånn ca 1 mnd før, MEN ender alltid opp med hastekjøp bare noen få dager før julaften. I år skal jeg prøve å være mer strukturert. Har heldigvis bare 1 niese og 1 nevø å kjøpe til! [;)]