Jul

Julemoms

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Junilykke 2022
Noen som har tenkt på julegaver til de små? :)
Vet noen gir, og noen ikke når de er så små.
 
Vi har fått forespørsler fra familie om hva vi ønsker oss til vesla i julegave, så vet de tenker å gi. Gir nok gave vi foreldre også, bare usikker på hva enda.
Kanskje noen har julegavetips og kan komme med forslag på praktiske julegaver/noe de små trenger etter hvert :)
Jeg har tenkt litt på større klær, og leker med lyd og farger. Men tenker om det er noe utstyr til babyen/barnet som kan være kjekt å ha etter hvert.
 
Edit: (da jeg angret litt på det jeg skrev)

• ull
• puttekasse
• penger (egentlig til opplevelser, men svigers og min familie vil helst at pengene går til barnet når hun blir 18)
• penger til sprinkelseng (har bedside crib nå)
• lekematter (sånn skumgummi pusle brikker, har en pakke men ønsker oss så vi kan bygge større
 
Last edited:
Edit: (da jeg angret litt på det jeg skrev)

• ull
• puttekasse
• penger (egentlig til opplevelser, men svigers og min familie vil helst at pengene går til barnet når hun blir 18)
• penger til sprinkelseng (har bedside crib nå)
• lekematter (sånn skumgummi pusle brikker, har en pakke men ønsker oss så vi kan bygge større
Fine ønsker! Har du tenkt på noen spesifikke sprinkelseng? Vi trenger en og, der en kan legge ned ene siden.
 
Her har vi kjøpt gave til mini allerede, gikk for barnepeltorer (hørselsvern) da jeg vet at det blir om å gjøre å kjøre mest mulig plentraktor sammen med papsen til sommeren til andre har vi tipset om leker(puttekasse osv) å klær til når han blir større ja å penger
 
Vi snakket om det her om dagen og bestemte oss for å ikke gi i år. Men kjenner jeg samboer rett, kommer han sikkert til å ville gi noe likevel når det nærmer seg.
Gåvogn va smart, det får jeg skrive på ei ønskeliste!
 
Har kjøpt mye brukte julegaver , sååå mye fint som folk selger :D
Enig! Jeg fant bl.a. et paw patrol fly til yngste tantebarnet som elsker alt som har med paw patrol å gjøre!
Syns ellers det er vanskelig å få mange (ca alle) i familien å gi brukte gaver, Selvom jeg sier at vi synes det er greit. Har du snakket med folk om det, eller begynte du bare å gi brukt?
 
Enig! Jeg fant bl.a. et paw patrol fly til yngste tantebarnet som elsker alt som har med paw patrol å gjøre!
Syns ellers det er vanskelig å få mange (ca alle) i familien å gi brukte gaver, Selvom jeg sier at vi synes det er greit. Har du snakket med folk om det, eller begynte du bare å gi brukt?
Jeg ønsket meg brukt og praktiske gaver til navnefesten, så vi fikk en del der. Ellers så kjøper ene søsteren min og mamma mer brukt, vi inspirerer hverandre :) Jeg kjøper bare brukt til egne barn, har ikke fått ønskelister fra andre med brukte ting.
 
Jeg har vurdert å kjøpe noe brukt til jul, men så ble jeg så usikker på om andre syntes det var greit og droppet det :sorry:

Forøvrig så ønsker babyen her tallerkner, bestikk og ulltøy i str 74. Fordi det trenger hun :shy:
 
Kjøpte en liten ting hun trengte bare :happy: Ellers står dette på ønskelisten:
  • Bordfolk eggeglass fra Lucie Kaas med bokstaven S (jente)
  • Nattpose 6 mnd +
  • Harry Potter illustrert utgave bok 3 og 4
  • Kjøkkenhjelper/læringstårn til å delta på matlaging, gjerne i lyst tre (eik-ish)
  • iPad + ipadfeste til bil
  • Toalettveske

Men da hun har en to år eldre søster, trenger hun jo virkelig ingenting egentlig :wacky:
 
Kjøpte en liten ting hun trengte bare :happy: Ellers står dette på ønskelisten:
  • Bordfolk eggeglass fra Lucie Kaas med bokstaven S (jente)
  • Nattpose 6 mnd +
  • Harry Potter illustrert utgave bok 3 og 4
  • Kjøkkenhjelper/læringstårn til å delta på matlaging, gjerne i lyst tre (eik-ish)
  • iPad + ipadfeste til bil
  • Toalettveske

Men da hun har en to år eldre søster, trenger hun jo virkelig ingenting egentlig :wacky:
Fine ønsker! Hva er en kjøkkenhjelper?
Harry Potter var ikke dumt, har lest alle bøkene selv :)
 
Lurer også på hva en kjøkkenhjelper er? Er veldig gira på selskap når den tiden kommer
 
Back
Topp