Jul :)

I år skal vi feire jul hos min familie og jeg gleder meg sånn! Så reiser vi til familien til samboeren og blir der noen dager.

Er i gang med julegavene, men langt ifra ferdig!
 
I år skal vi feire jul hos min familie og jeg gleder meg sånn! Så reiser vi til familien til samboeren og blir der noen dager.

Er i gang med julegavene, men langt ifra ferdig!
Ikke dumt å dele jul/romjul. Bor de langt fra hverandre?
 
Jo feirer annenhver jul med min og min manns familie. Siden vi hadde jul hos oss i fjor med min side, skulle vi etter beregningen feire med hans familie i år. Men, det viser seg at disse annethvertårene med andre familier sammenfaller for begge våre sider. Så i år er min bror hos sin svigerfamilie og min manns søsken er med deres svigerfamilier.

Så nå må jo vi velge litt annethvert år npr alle skal feire sammen da, mellom min og hans familie og det er litt kjedelig.

Vi hadde gledet oss til å feire med hans i år det er seks barn utenom våt I jeg synes det er så koselig å feire med små barn. Og vår er jo litt liten til glede seg over jul ennå..

Så i år blir det oss tre og svigerforeldrene våre. De visse ikke helt hva de skulle siden alle barns skulle til sine respektive, så de ble veldig glad da vi ville være med dem. Da blir vi fire voksne og en mini..
 
Er ikke så lenge til jul nå! Tenkte på det i går, da jeg i det små begynte å handle inn gaver - hadde jo vært veldig greit å.bli ferdig med det før midten av desember [emoji14]

Vi feirer hos familien til mannen. Hva med dere? Hvor skal dere ferie og har dere startet å handle inn gaver?
Alle gaver er ferdig handlet inn. Gadd ikke å stresse rundt i november/desember og fikse dette og med en nyfødt i tillegg. Så siste gaven handlet jeg på mandag, dagen før KS
Vi skal feire hjemme og jammen meg skulle mamma og stefaren min komme til oss også, første julen med 3 barn og gjester
 
Alle gaver er ferdig handlet inn. Gadd ikke å stresse rundt i november/desember og fikse dette og med en nyfødt i tillegg. Så siste gaven handlet jeg på mandag, dagen før KS
Vi skal feire hjemme og jammen meg skulle mamma og stefaren min komme til oss også, første julen med 3 barn og gjester

Bra jobbet!!! Og kos dere masse, hyggelig med mange barn og gjester!
 
Vi skal være hos oss! [emoji55] svigers+yngstebror (22) til mannen kommer og bor hos oss. Fikk reklame fra coop om juletre til "bare" 1500, inkl appstyrt ledbelysning. Eg og mannen ble fort enige om at plasttre kan være ok. Har ca ikke noe julepynt fra før (kun advent), så må vel få tak i litt slikt også.

Og så julegavelogistikken da.... Kjøpt kniver på kitchn -Mac til halv pris -steingode kniver som absolutt anbefales!!!
Ellers gaver til venner, og familie, smått og stort.
Og julekort. Samt dåpsinvitasjoner og dåp nyttårsaften.....
 
Vi skal være hos oss! [emoji55] svigers+yngstebror (22) til mannen kommer og bor hos oss. Fikk reklame fra coop om juletre til "bare" 1500, inkl appstyrt ledbelysning. Eg og mannen ble fort enige om at plasttre kan være ok. Har ca ikke noe julepynt fra før (kun advent), så må vel få tak i litt slikt også.

Og så julegavelogistikken da.... Kjøpt kniver på kitchn -Mac til halv pris -steingode kniver som absolutt anbefales!!!
Ellers gaver til venner, og familie, smått og stort.
Og julekort. Samt dåpsinvitasjoner og dåp nyttårsaften.....
Her er det også plasttre, men pga allergier. Alternativet er å kjøpe tre, men la det atå ute til rett før :)

Er jo koselig å kjøpe inn pynt fa :)
 
Da begynner julegavene å bli innkjøpt også, det er ganske deilig. Og junior ønsker seg vippestol og redningsvest. Og gleder seg til båttur til sommeren. Han ønsker seg også kanskje tilskudd til babysvømming som vi lurer på å starte opp med over nyttår.

Har dere skrevet ønskeliste for deres nyfødte?
 
Ikke dumt å dele jul/romjul. Bor de langt fra hverandre?
Ja, det er veldig greit :) Vi bor i Trondheim og familiene våre i Finnmark, så vi er der bare 2 ganger i året, så når vi først reiser dit må vi fordele oss litt :)
Egentlig ikke. Men de bor på hver sin øy og det går ingen direkte båt mellom de to plassene. Så for å komme dit må vi først kjøre 2,5 time også er det 1,5 - 2 timer med båt [emoji14]
 
Da begynner julegavene å bli innkjøpt også, det er ganske deilig. Og junior ønsker seg vippestol og redningsvest. Og gleder seg til båttur til sommeren. Han ønsker seg også kanskje tilskudd til babysvømming som vi lurer på å starte opp med over nyttår.

Har dere skrevet ønskeliste for deres nyfødte?

Ja :)
Mini ønsker seg blant annet baby gym, klær og masse eventyr og sangbøker :)
 
Da begynner julegavene å bli innkjøpt også, det er ganske deilig. Og junior ønsker seg vippestol og redningsvest. Og gleder seg til båttur til sommeren. Han ønsker seg også kanskje tilskudd til babysvømming som vi lurer på å starte opp med over nyttår.

Har dere skrevet ønskeliste for deres nyfødte?
Nja, her har vi latt det stå litt fritt men nevnt at bidrag til babysvømming er velkomne :)
 
Ja, det er veldig greit :) Vi bor i Trondheim og familiene våre i Finnmark, så vi er der bare 2 ganger i året, så når vi først reiser dit må vi fordele oss litt :)
Egentlig ikke. Men de bor på hver sin øy og det går ingen direkte båt mellom de to plassene. Så for å komme dit må vi først kjøre 2,5 time også er det 1,5 - 2 timer med båt [emoji14]
Ah ok, ser den. Ikke bare bare med disse distansene da nei :O
 
Back
Topp