Jul!!

Gleder meg sånn til jul! Blir akkurat som et lite barn :P Baker bare pepperkaker, colakaker, risboller og lager karamell. Vi har tradisjon for å spise kveldsmat hos svigers lille julaften, og så pynter vi treet på kvelden. Hos oss får ikke gutten vår være med å pynte, det er litt av magien med å komme ned julaften morning til tre som lyser med pakker under :) Gleder meg mest til førjulstiden, med masse kos og familietid :)

Hos familien min.
Baker aldri, kanskje i år blir første året? Får begynne med 3 slag kanskje :p
Pyntet treet når de kommer på bensinstasjonen :)
Stå opp se tre nøtter til askepott, spise god frokost, vente, pynte meg, reise bort, spise mat og dessert, åpne pakker, se på tv og skravle, reise hjem å bære inn alt av rot man har fått, sove :p

Ribbe :(
og har en liten baby så mest sannsynlig når han sover :p

Jeg teller også ned dagene til jul, og enda mer spennende blir det i år, for da er eldstemann stor nok til å være med på litt :) Vi har feiret hos svigers i alle år, og det er så koselig! Rolig morgen med god frokost, julefilmer på tv, grøt til lunsj, middag i 5-tiden (her er det svensk julemat som gjelder), og så gaver etter middag og utover kvelden.

Her baker jeg og svigermor småkaker til den store gullmedaljen, og svigerfar lager hjemmelaget konfekt og sild! Treet blir pyntet på lillejulaften, og står hele romjula :) Førjulstiden og romjula er magiske de og, med hemmeligheter, forberedelser og familiesammenkomster! Alt i alt min favoritthøytid :)

JA, jeg ELSKER julen! Blir sikkert litt spesielt å være gravid i julen for første gang :-) Det blir siste julen jeg og samboer feirer hver for oss fær baby kommer til verden, så skal kose meg med familien min alene for siste gang!

Back
Topp