Jul!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg gleder meg sånn. :D Lurer på hvordan det blir å feire jul med to stykker. Vi skal være hos min familie. Synd at ikke pappaen er hjemme denne jula, da... :/

Hvordan blir julen hos dere i år? :)

Gleder meg noe sykt jeg også!!:D Vi skal ha jul hjemme hos oss i år:) Mine foreldre og søsken med samboere og mannens foreldre og søster. Fullt hus:p

Åh jeg elsker jula!! Gleder meg masse... Gruer meg litt til julegaveinnkjøpene da, syns det er så mye stress! Tenkte kanskje jeg skulle begynne nå så slipper jeg å løpe rundt rett før jul som jeg pleier! :D

Åh ja! Elsker jula og gleder meg til å se mini i full sving med gavepapir og bånd! :D Pappaen jobber dessverre døgnvakt på julaften, men jeg og mini kommer nok til å kose oss hos mine foreldre :) Pappaen blir nok overøst av snaps hele dagen ;)

Jeg har begynt å lage liste over hva som skal gis til hvem, men på langt nær ferdig. ;)

Jeg har allerede gjort ferdig barnegavene :D Har aldri vært så tidlig ute før, men har innsett at jeg ikke kommer til å ha overskudd til å ta alt på en gang i desember ;)

Back
Topp