Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som sier du må.(Orker ikke prate om jul..)![]()
Nei vet detIngen som sier du må.![]()
Ser den. Pga alt styret som skjedde i jula i fjor så er det sårt for megog, hadde egentlig ikke lyst til å feire i år. Men må jo pga ungene, så da må jeg prøve å gjøre jul VÅR. Det blir kun oss i år. Og vi skal starte egne tradisjoner.Nei vet dethaha
Ikke pga det er teit å snakke om i september, for jeg elsker jul. Og det er nettopp derfor det er litt sårt og trist å snakke om i år, siden jeg mest sannsynlig må jobbe i år..![]()
Liker innstillingen dinSer den. Pga alt styret som skjedde i jula i fjor så er det sårt for megog, hadde egentlig ikke lyst til å feire i år. Men må jo pga ungene, så da må jeg prøve å gjøre jul VÅR. Det blir kun oss i år. Og vi skal starte egne tradisjoner.
Ingen skal ødelegge jula vår i år iallefall.![]()
Hvor drar dere? Blir dere borte til over nyttår?Vi skal feire jul i syden i år, reiser 13. desember, men skal lage kalender frem til avreise dablir ikke så mye juleforberedelser i år annet enn litt adventspynt. Må ha julestjerne og adventsstake og noen fine duker og sånt. Blir ikke noe juletre i år. Vi tar det igjen neste år
![]()
Vi reiser til Tenerife på sånn Sunwing Resort sammen med hele familien til samboer, blir veldig kjekt! Vi reiser 13. desember og kommer hjem 27. desember. Måtte være tilbake til romjul pga jobben, vi får egentlig ikke fri i julen pga høysesongHvor drar dere? Blir dere borte til over nyttår?![]()
Vi var femten stykker i fjor, fem barn, tre av de var helt ville! Løp rundt med julegaver, rev av papir, slang fra seg gaven og hev seg over neste. ALDRI igjen, det var helt galematias! Er ikke sånn julaften skal være i mine øyne.. Var ikke ferdig med gavene før klokken var elleve om kvelden, vi var helt utslitt alle sammen.Jeg foreslo å ikke ha gjester på julaften. Synes det er så stress med en haug med gaver, spesielt om det er flere barn. Ingen av ungene tåler å være oppe sent. Og så skal vi liksom rekke å spise middag og dessert, rydde vekk, sette frem kaffe og kaker og åpne gaver og legge på 2 timerI fjor spiste vi en time tidligere men hjalp ikke så mye...
Hørtes litt ut som hos foreldrene mine i fjor. Men da var det foreldrene som satt og rev av pakkepapiret for ungene - to gaver av gangen.Vi var femten stykker i fjor, fem barn, tre av de var helt ville! Løp rundt med julegaver, rev av papir, slang fra seg gaven og hev seg over neste. ALDRI igjen, det var helt galematias! Er ikke sånn julaften skal være i mine øyne.. Var ikke ferdig med gavene før klokken var elleve om kvelden, vi var helt utslitt alle sammen.
Høres helt fantastisk ut!!Vi reiser til Tenerife på sånn Sunwing Resort sammen med hele familien til samboer, blir veldig kjekt! Vi reiser 13. desember og kommer hjem 27. desember. Måtte være tilbake til romjul pga jobben, vi får egentlig ikke fri i julen pga høysesong![]()
Hva feiler det sånne folk??! Kjenner jeg blir skikkelig provosert!Hørtes litt ut som hos foreldrene mine i fjor. Men da var det foreldrene som satt og rev av pakkepapiret for ungene - to gaver av gangen.![]()
Må bare poengtere at det ikke var foreldrene mine som gjorde det altså... Men en av de andre som var her. Syns det var en skikkelig utrivelig feiring av jula.Hva feiler det sånne folk??! Kjenner jeg blir skikkelig provosert!
Hørtes litt ut som hos foreldrene mine i fjor. Men da var det foreldrene som satt og rev av pakkepapiret for ungene - to gaver av gangen.![]()
Er slik kaos hos svigers og. Gavene bare kastes ut til ungene og ingen får med seg hva det er og hvem det er fra. Det blir jeg gal av.Vi var femten stykker i fjor, fem barn, tre av de var helt ville! Løp rundt med julegaver, rev av papir, slang fra seg gaven og hev seg over neste. ALDRI igjen, det var helt galematias! Er ikke sånn julaften skal være i mine øyne.. Var ikke ferdig med gavene før klokken var elleve om kvelden, vi var helt utslitt alle sammen.
Må bare poengtere at det ikke var foreldrene mine som gjorde det altså... Men en av de andre som var her. Syns det var en skikkelig utrivelig feiring av jula.
Jeg synes det er respektløst i forhold til de som har gitt gavene. Jeg er vant til at gavene deles ut også åpner man de på rundgang så alle får se hva alle får. Liker ordnede forholdEr slik kaos hos svigers og. Gavene bare kastes ut til ungene og ingen får med seg hva det er og hvem det er fra. Det blir jeg gal av.
Samme her. Ungene får hente en og en gave og gi til den den er til og alle ser på mens den pakkes opp, før neste hentes. Har det vært mye så har to og to pakket opp samtidig, feks en voksen og et barn. Jeg skriver også opp alt hvem det er fra så jeg kan takke ordentlig.Jeg synes det er respektløst i forhold til de som har gitt gavene. Jeg er vant til at gavene deles ut også åpner man de på rundgang så alle får se hva alle får. Liker ordnede forhold![]()
Jeg synes det er respektløst i forhold til de som har gitt gavene. Jeg er vant til at gavene deles ut også åpner man de på rundgang så alle får se hva alle får. Liker ordnede forhold![]()
Samme her. Ungene får hente en og en gave og gi til den den er til og alle ser på mens den pakkes opp, før neste hentes. Har det vært mye så har to og to pakket opp samtidig, feks en voksen og et barn. Jeg skriver også opp alt hvem det er fra så jeg kan takke ordentlig.
Er slik kaos hos svigers og. Gavene bare kastes ut til ungene og ingen får med seg hva det er og hvem det er fra. Det blir jeg gal av.
Jeg synes det er respektløst i forhold til de som har gitt gavene. Jeg er vant til at gavene deles ut også åpner man de på rundgang så alle får se hva alle får. Liker ordnede forhold![]()
For meg handler Jul om familie. Om å vise kjærlighet og godhet for hverandre, og lære å nyte de små øyeblikkene. Så håper jeg kan få den jula jeg alltid ha ønska meg.Liker innstillingen dindu er så god som tenker på familien din
dere kommer nok til å få en veldig koselig jul sammen
![]()
Høres ut som noen noldus-folk!Ja det er ikke akkurat det jeg er vant til. Da jeg var liten åpnet vi en og en gave. Mamma skrev ned hvem som fikk hva og fra hvem.
Et annet år var svigers til broren min der. De bestemte at en og en skulle åpne alle gavene sine etter hverandre![]()
for et opplegg.