Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha elsker engasjementet ditt! Skal og prøve å få til mest mulig aktiviter. Er såå koselig.Åååååh så koselig av deg å opprette en tråd om min favoritthøytid!!jeg gleder meg sååååå masse!! Vi skal gjøre sååå mye gøy. Bake pepperkake. Lage kalender utav en appelsin med nellikspiker. Lage snøengler. Dorullnisser. Pynte treet. Lage gaver <3. Åååååh jeg vil begynne nå
![]()
![]()
Uff. Jeg gruer meg til juletreet.Bake pepperkaker, det gjorde vi i fjor også. Pynte juletreet blir hun vel mwd på i år.
JaaaaHar liksom aldri hatt noen tradisjoner med juleforberedelser.. må kanskje skape noen![]()
Samma herHar liksom aldri hatt noen tradisjoner med juleforberedelser.. må kanskje skape noen![]()
Vi får hente inspirasjon i denne trådenSamma her![]()
Får prøve på detVi får hente inspirasjon i denne tråden![]()
Jeg har kakemenn i fryseren fra i fjorBake kakemenn siden vi ikke er så veldig på pepperkaker og så kanskje lage noen julegaver![]()
De kommer etterhvert som ungen blir større og det er ting som skjer i desember av avslutninger ol. Man trenger ikke stresse med jul for en ettåring egentlig. Men husker jeg synes det var litt stas med første ungen, men ser jo i ettertid at han ikke skjønte mye av det eller husker noe.Har tradisjon for å se askepott hver julaften da, den skal videreføresmen har ingen førjulstradisjoner..
Nei, blir nok ikke å stresse med så mye i årDe kommer etterhvert som ungen blir større og det er ting som skjer i desember av avslutninger ol. Man trenger ikke stresse med jul for en ettåring egentlig. Men husker jeg synes det var litt stas med første ungen, men ser jo i ettertid at han ikke skjønte mye av det eller husker noe.
Jeg har kakemenn i fryseren fra i fjor![]()
![]()