Jul

Gleder meg til jul. Liker best å holde feiringen her hjemme men i år vet jeg vi er bedt bort og vi er ikke helt enige om det enda. Men i år er nok magen såpass stor så greit å slippe stresset. Frøkna blir da 18mnd og ant forstår litt mer så blir gøy å se henne. Blir en folksom feiring så antar tidlig kveld hjemme og bare kos med sambo etterpå. Tar med litt gaver og tar resten hjemme. Jobber i helsevesenet så har jobbet noen julekvelder. Om jeg har fri i år vet jeg ikke enda heller. Her elsker vi førjulstiden. Har ikke mye opplegg. Bare koser oss med musikk og kakebaking:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fri fra jobb, ja der sa du noe! Syns det er greit å jobbe til 4 på julaften så kommer jeg hjem til mamma eller svigermor til klar middag:) må prøve å ikke jobbe hele julen, den er jo magisk for frøkna vår!:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Haha jeg er helt lik deg :D Jeg snik hørte på en julesang i går mens jeg begynte på liste over hvem vi skal handle julegaver til i år. :P Jeg begynner sånn hver eneste august måned. Da begynner jeg å glede meg så ille til jul! Og da begynner jeg likeså godt med planlegging av julegaver og så smått med julegavehandling. I hvertfall de sikreste gavene. :) Og du og du, så innmari koselig det skal bli å gå gravid i jula :D

Trenger vell ikke si mer enn ❤️jeg elsker jul❤️ har hatt nedtelling siden april. Og mine Facebook venner er lei det for lenge siden. (Minner dem på at jula nærmer seg hver mnd, den 24:-p)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Hahaha, værre enn meg du!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her skinner sola og vi kan gå i shorts, så nå skyver jeg alle tanker på jul litt unna :-) Det beste med jula er jo ventinga og all kosen på forhånd. Jeg er litt sær da, så her er det ikke lov med julemusikk før advent! Tenker at det blir mye mer kos når man ikke hører på det så mange uker i løpet av året :-)

Jeg har også begynt å glede meg til jul:-) Mest fordi jeg da er nygift, har stor mage med mirakelet i og snart permisjon. O helga natt!!!

Back
Topp