Jul

Jaa bittesmå bebbiser på julaften <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlig, hadde termin i oktober med guttungen, fikk han i september. Synes det var litt stress med en baby og masse folk på jul. Så jeg har sagt til mannen min at jeg vil vi skal være hjemme for oss selv.

Jaa :D det blir koselig!

Mannen og jeg pratet om det i helga som var. Det blir rare greier å ha to unger. Jeg er ekstremt glad i jul og det blir kjekt å ha "fri" i månedene før. Selv om det blir med våkennetter og ømme bryst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi kommer til å ha en del folk, men de skal hjelpe til også :) mamma og pappa skal overnatte og svigers kommer også! Lurer på om vi må større spisebord ^^ Vi kan bli 13 stk her!

-Taster fra appen-

Vi hadde planer om å reise til syden.... men nå utgår vel de planene...:) Litt stress å reise med en så liten baby

åh ja...det er så stas <3 vi blir fem voksne og tre barn...og en hund når vi skal feire sammen første gangen hjemme hos oss <3 det gleder jeg meg så masse til <3

Me får fysta julo som familie på 4, sammen med min familie. Enten hos far min, eller søster mi :P

Tenk på det :) Da vi fikk sønnen vår 18 desember 08, kom vi ikke hjem fra sykehuset før 23 desember , og vi skulle egentlig ha fullt hus med familie, så det ble heller julaften hos min mor :) morsomt med en liten en til jul :)

Jeg elsker jula og har ferdig pyntet hus til første desember. I år kommer mannen hjem fra jobb lille julaften, så ser for meg at det blir en litt hektisk mnd for min del. Men skal ta det ganske rolig i år tenker jeg. Tror vi skal feire jula hjemme, så kommer vel enten mamma eller svigers ;-) Har i tillegg bursdagsbarn rett før jul, så blir litt ekstra med både familie og barnebesøk. Det går seg vel til ;-) Julepakkene kan vi heldigvis handle stilt og rolig hjemme fra stuen, Internett er en god ting :-)

Vi skal til svigerinnen min og hele deres familie på begge sider:D blir fire barn mellom fire år og nesten to mnd:D to nevøer og to som er våre:) stas!!<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal vel antagelig til svigers, og til mamma og pappa 1 juledag. Så blir nok til at vi skal spise og pynte tre hos mamma og pappa på lillejulaften. Håper vi får overnatte der også :D

ååå i år skal vi arrangere hos oss for første gang. Akkurat flyttet til nytt hus.
I år har vi to barn, så eg orker ikke dra med meg to kids til noen. Kanskje vi bare er oss også :) vi får se..

ååå i år skal vi arrangere hos oss for første gang. Akkurat flyttet til nytt hus.
I år har vi to barn, så eg orker ikke dra med meg to kids til noen. Kanskje vi bare er oss også :) vi får se..
Har tenkt på å bare være oss tre, men da veit jeg om noen som blir snurt :P He he

-Taster fra appen-

Back
Topp