Jeg gleder meg så sinnsykt til jul, det er så koselig atte [:D] Lurte på hvor dere finner sånne fine bilder med juleting som dere putter inn på innleggene deres?? Jeg vil o pynte opp innlegget mitt med litt julepynt...
Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda jeg da, er så blakk som det går ann å bli nå siden jeg kjøpte brudekjole for noen uker siden... Må vente til etter 12 des med å kjøpe julegaver jeg da... Men jeg liker å kjøpe de i des, for da kan jeg sitte og høre på julemusikk og pakke inn alle pakkene. De i butikken får ikke pakke de inn, det blir julestemning av å pakke inn alle pakkene selv[:)] Og så er det masse julepynt i butikkene og greier, selv om det begynner å komme allerede nå da.. Men er man blakk så er man blakk[:(]
Til søndag kommer adventstaken frem sammen med julestjerna som skal henge i vinduet.. Ellers pleier jeg å pynte juletreet og resten av leiligheten lille juleaften... det er tradisjon fra jeg er liten det... Men i år blir det ikke noe nisser i leiligheten he siden vi skal være utflytta til 2 jan... Så jula får jeg feire hos mamma og pappa, hjelpe de med å pynte til jul[:D]