Jul snart

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest

Nå er det under ei uke til 1. søndag i advent.. Herremin så fort tida har gått! Må jo begynne å pynte snart[:D] Hvordan er det på julegave-fronten deres? Vi er ferdige[:D] Har bare to gaver til som skal sendes, ellers er alle sendt (mor tok de med seg til hammerfest på lørdag).. Nå mangler det bare julekort, men vi har bare ett å skrive[8D] Så jeg regner med at det går fort[8D] Heeele desember-lønna BARE til oss!! *juble* [:D]

ja, her er det ikke akkurat kommet så innmari mye jule ting i hus enda.. heldig du da, som er ferdig med julegavene... er ikke begynt enda jeg, da... litt sent uta kan man vel si!! åååå.... gleder meg som en liten unge til jul jeg..hehe [:D][:D]

Her er alle julegavene kjøpt og pakket inn. Tror ikke vi kommer til og pynte så mye til jul da.

Og kort er jeg ikke så flink til og skrive. Burde kanskje bli det da. Nå som vi får en liten tass vi kan ta bilde av og bruke på kortene, men det blir ikke før til neste år.

Åhh, fikk lyst på julepynta hus nå da, tenk om tassen kommer før jul, kor deilig det hadde vært og komme hjem til julepynta hus og med et lite nurk på armen!!!

Jeg har aldri før vært så tidlig ferdig, men siden jeg begynte å slite med bekenløsning tidlig å har gått sykemeldt i all evighet så fant jeg ut at det var best å få det fort ferdig[:)] Både fordi bekkenet blir verre å fordi jeg måtte ha noe å gjøre for å få tida til å gå[8D]

ja, det er bra å ha noe å gjøre på da.. er kjedelig å slite med bekkenet... veit åssen det er.. gjorde det siste svangerskapet selv [&:] men det er heldigvis bra nå [:D][:D]

Jeg har skrevet ferdig julekortene allerede, og julegavene er snart ferdig...

Mangler bare å vaske litt i skaper og slikt, og gleder meg sååå masse til å pynte til jul da[:D]

Gleder meg til søndagen. Det blir så koselig når advendtstjerna kommer opp. Gleder meg til jul jeg!

ja herregud som tiden flyr... Advent allerede..
Jeg føler liksom at det ikke er lenge siden Sander ble født og nå er det plutselig jul?!

Jeg har heldigvis bare småsøsknene til meg og typen og sander og gubben igjen å kjøpe gaver til da!
Ferdig med alle besteforeldre og alt slikt.. det er deilig, for nå bli det bare lekekjøping i stedet!
Også et eller annet til typen som jeg ikke vet hva blir eller hvordan jeg skal få råd til...

Pynter dere tidlig opp til jul eller? med nisser og slike ting?
begynner 1 desember jeg.. da kommer all julepynt frem, unntatt juletreet da. Men har et sånt lite jeg setter fram!

Med julen,så kommer også masse utgifter!! Pakker, og atter pakker[:)] Menmen,det er så koselig på julaften atte[;)]

Å jeg gleder meg også til jul, selv om jeg bekymrer meg for at det blir så dyrt... Men får vel prøve å begrense shoppinga litt vel.

Det skal i hvert fall bli koselig med advent, håper det kommer snø som spådd til helga. Det er jo så koselig å se ut på snøen som laver ned:

Endelig snart jul. Jeg elsker og pynte til jul, skal begynne til helgen 1 advent.

Kos dere!!

Ehhm, her er det kun 1 gave som er kjøpt. Blir ikke noe innkjøp før midten av desember når lønning kommer. Så jeg får gjøre alt annet som skal gjøres først.

Jeg gleder meg så sinnsykt til jul, det er så koselig atte [:D] Lurte på hvor dere finner sånne fine bilder med juleting som dere putter inn på innleggene deres?? Jeg vil o pynte opp innlegget mitt med litt julepynt...

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave enda jeg da, er så blakk som det går ann å bli nå siden jeg kjøpte brudekjole for noen uker siden... Må vente til etter 12 des med å kjøpe julegaver jeg da... Men jeg liker å kjøpe de i des, for da kan jeg sitte og høre på julemusikk og pakke inn alle pakkene. De i butikken får ikke pakke de inn, det blir julestemning av å pakke inn alle pakkene selv[:)] Og så er det masse julepynt i butikkene og greier, selv om det begynner å komme allerede nå da.. Men er man blakk så er man blakk[:(]

Til søndag kommer adventstaken frem sammen med julestjerna som skal henge i vinduet.. Ellers pleier jeg å pynte juletreet og resten av leiligheten lille juleaften... det er tradisjon fra jeg er liten det... Men i år blir det ikke noe nisser i leiligheten he siden vi skal være utflytta til 2 jan... Så jula får jeg feire hos mamma og pappa, hjelpe de med å pynte til jul[:D]

hehe.. så hærlig da[:D]
her er vi snart ferdig med julegavene, noe igjen til den nermeste fam.
så er det julekortene, dem skal jeg lage selv.. gleder meg, for jeg har ikke laget slike før[8D]
vi har vært lure å satta av penger til julegaver, så her blir hele desemberlønna bare til oss også.. samt at jeg får to lønninger[:D] JUUUHUUU!!!

Jeg setter fram adventstaken, og adventstaken[8D] (både den til bordet og den til vinduet) Åsså stjerna da.. Vi har to staker til vinduet fordi vinduene våre er del på midten med en sånn teit pynte stolpe.. Det ser så dumt ut å bare ha en da.. Å stjerna i verandradøra! Pynter leiligheta den 1 desember og treet på lillejulaften.. Guud som jeg gleder meg[:D]

ÅÅ.. blir i skikkelig julestevning her jeg[:D]
skal ut å kjøpe adventstake til kjøkkenvinduet og bord i dag.. så skal jeg kjøpe noen skikkelige flotte lilla/sorte brikker jeg har sett for å ha på bordene..
så må jeg har lilla kulelys[8D]
pynter ikke til jul før lillejulaften her.. er laaaaaaaang familietradisjon det..men jeg tro nok at i år så kommer jeg til å være ferdigpynta før kl er 05 på julaften[8D]
skal nyte denne lillejulaften.. å spise masse mandariner!![:D]

snart ferdig med jule gavene, mangler bare til halv søskene mine.
men har ikke begynnt å pynte her da, men tror mamma skal gjøre det til uka eller no. [:D] og det blir snø til første søndagen i advent [:D] jippi [:D]

Ååå gleder meg så til jul! Men først må eg bake å handle å ditt å datt å slikt å sånt... [:)] Det går seg vel til det og [:)]

ups... er jeg den eneste her som handler 2 dager før jul ell ??? [:D] jaja, i hvert fall vente et par uker til... så jeg virkelig kan kjenne stresset på kroppen! [:o]

Back
Topp