Jul og permisjon

Min perm starter ca 8-9 . Desember! :) passer meg utmerket, keg er et skikkelig julemenneske, som ser på alt av julefilmer og liker å pynte til jul! Blir kos.

Gleder meg sååå til jul nå, og spesielt av å lese denne tråden :p hehe

Permisjonen min starter ved ført arbeidsdag etter juleferien etter menstermin :) får se hvordan det blir etter oul

Jeg begynner permisjonen min 12.desember så da har jeg siste arbeidsdag 9ende:) Gleder meg såå mye til jul. Alle skal være hjemme hos oss, og er jeg for sliten skal jeg bare slenge på sofaen mens andre ordner til jul♡

Min menstermin er 23 januar, så da blir det permisjon fra 2 januar. Jeg har fri hver romjul, men skal (i teorien) jobbe til 23 desember. Føler jeg har fått timet det bra siden jeg i bunn og grunn får en hel mnd sammenhengende fri! :) men mistenker at terminen min flyttes nærmere slutten av januar etter OUL, så da må jeg nok en liten uke på jobb i januar.

termin 31.januar før ul, så mest sannsynlig ikke før etter jul.
Jeg har termin 21.januar så jeg begynner til nyttår men har ferie først :) så da har du en uke ca i januar da :) man kan gå ut i permisjon tidligere om man vil, eller man kan bli sykmeldt når det nærmer seg :)

Jeg har termin 21.januar så jeg begynner til nyttår men har ferie først :) så da har du en uke ca i januar da :) man kan gå ut i permisjon tidligere om man vil, eller man kan bli sykmeldt når det nærmer seg :)
ja det er ikke umulig at jeg er sykmeldt ved de tider faktisk. men jul blir det vel uansett :laughing002

Jepp. Tenker å bruke termin som utgangspunkt til permisjonen, da går jeg ut i perm en uke før ks og en uke før vi tar juleferie på jobb (skole)

Jeg starter nok permisjon ved nyttår eller noe. Har termin 21.jan. Men er spent på hvor lenge jeg kan jobbe siden jeg har risikosvangerskap (som legen kaller det). Håper ihvertfall å kunne jobbe til desember.

Hadde kalkulert at jeg fikk starte permisjonen i midten/tidlig av des. Etter OUL starter permisjonen 24 des. Buhu. Hehe:shifty::shy:

Permisjon begynner 26.12 etter kalenderen, så da blir det fra lillejulaften i prinsippet. Kjenner det er litt godt, og, da kan jeg ta de feriedagene som bedriften pleier å be oss spare til romjula (siden vi pleier å ha stengt da), og overføre de til neste år, så det er en vinn vinn situasjon :D Men har allerede begynt på juleforberedelser osv jeg da. Må jo passe på at storesøster får ting slik hun er vant til selv om jeg plutselig skulle få dårlig form og bli sykemeldt feks.

Her starter permisjonen 23/12. Jeg tror jeg kommer til å bli SM i 1-3 uker før, da bekkenet lager mye bråk allerede nå.
Håper på å klare å jobbe ut november i alle fall.

Back
Topp