Jul og permisjon

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Tenk at til jul er mange allerede i permisjon! skal du ut før jul? ;)

Tror siste skoledag før jul faktisk viø være den dagen permisjonen starter, eller noe. Men jeg kommer ikke til å holde i 100% særlig lenge, så vi får se om jeg enda er i jobb på det tidspunktet. Uansett er det en dag hvor jeg antakelig vil snike meg innom, perm eller ei ;)

Siste skoledag for meg er 16. desember, og jeg kommer nok ikke til å jobbe noe mer etter det heller! Så er nok i permisjon ja :)

Jepp, går nok ut i permisjon i midten av desember :)

Jeg kommer til å gå ut i permisjon lille juleaften om jeg holder så lenge :)

Jeg har siste arbeidsdag 3. juledag om formen holder seg :p vi har åpent alle dager utenom helligdager i jula, så jeg slipper unna mye av det ;)

Min permisjon starter også helga før jul. I tillegg har jeg to uker ferie som må tas ut så skal prøve å overtale sjefen til at jeg får tatt de ut rett før permisjon, slik at jeg får fri nesten hele desember :P

Her blir det permisjon fra rundt 13. januar dersom termin ikke blir flyttet på oul. Har fått en tul-termin fra før. Men fare for at jeg blir sykemeldt etterhvert da jeg allerede sliter veldig med ryggen..

Har termin 2/1, så her blir det lang juleferie, og jeg gleeeeder meg! Kommer til å ta ut 100% sykemelding 1/12, og så begynner jo permisjonen en uke senere ;)

Back
Topp