Vi bytter på å feire jul hos svigers å hos mine foreldre
Hos svigers: dagen starte me god julefrokost hjemme,så får storegullet åpne en gave. Ser så på julebarnetv, etterfulgt av risgrøt med mandel i ca 12-1 tiden, går i pysj frem til vi pynter oss i 3-4 tiden å kjører opp til svigers når vi er klar. Middag ca 17.30 som består av ribbe, medisterkaker, julepølser, sosisser å alt annet tilbehør
Slapper godt av etter middagen, så er det dessert når det passer, kaffe å kaker blir satt frem når gavene skal åpnes. Gavene blir lest opp å pakket opp en å en, å alle følger spent med på hva som gjemmer seg under gavrpapiret
Er ikke så mange der så vi er ferdige med alt i 22 tiden, å sitter etterpå å bare snakker å koser oss ;-)
Hos mine foreldre: dagen startet likt, men middagen blir litt senere...her består middagen av både ribbe med alt mulig tilbehør å pinnekjøtt med alt tilbehør til det

etter middag kommer nissen på besøk med gaver til alle barna!
Starter på gavene ett par timer etter middagen er plassert i magen, desserten finner vi frem etter ca halvparten av gavene er åpnet

bruker samme gode tid på gavene her, men er ikke ferdig før i 12 tiden da det er mange store å små som skal ha gaver
Nytt av året blir at det blir fast 2.juledag hos mine foreldre da yngste tantejenta mi er født den dagen
Vi vil endre litt på opplegget neste år, da har jeg ett stort ønske om å feire jul hjemme hos oss, å invitere hvertfall mine foreldre(å søsken) bort til oss
Har kjøpt inn julegaven til storegullet(å meg å sambo) (billetter til disney on ice)....ellers har vi ikke kommet igang med det enda

får vente til engangsstønad kommer på konto