Jul i svingen

LilleBølla

Elsker forumet
Liker barna årets barne tv? Her sitter hun som klistret forran skjermen hver dag.
Hun har fått låne en cd fra barnehagen med sangene fra serien, cd'en går i ett..
(har kopiert den[8D]) Hun er kjempe facinert av alle sammen.. Sitter sammen med henne å ser på da[;)]

Ja, det er veldig populært her også [:)] Har fortsatt ikke tv, men ser det på datan, vi sitter like klistra alle fem[8D]

Tuva liker det veldig godt [:)] Syns det er koselig å se det sammen med henne

her ser vi også på jul i svingen. for ho jenta som har briller.(jeg er elendig på navn ja) er kjempe lik datra til veninna mi. de er prikk like. så når oda og vilja ser på det så roper de i ekstase... mamma nå er .......... på tv... hi hi

ORIGINAL: Asil

Jo, han ser litt på det. Men av og til synes jeg den er litt lei for så små - nå er den nok mynta på de som er litt eldre. Satt sammen med han i går da det paret krangla så veldig, det synes han var både skummelt og ekkelt. Men så prata vi litt om det og så at de til slutt ble venner igjen, så da var det ok igjen.

Synes i grunn det er greit at barn får se hvordan det ofte kan være, og at ikke alle er like.
Synes denne serien er mer realistisk i forhold til hverdagen til mange barn. Forklarer også mi jente dersom ho blir redd
eller usikker, ho er flink å spørre også da. Ser alltid på barne tv sammen med henne slik at hun får svar der og da dersom det er noe:)

ORIGINAL: tittilotta

her ser vi også på jul i svingen. for ho jenta som har briller.(jeg er elendig på navn ja) er kjempe lik datra til veninna mi. de er prikk like. så når oda og vilja ser på det så roper de i ekstase... mamma nå er .......... på tv... hi hi

Klara[;)] Mia liker også henne.. "Mamma, hun åpnet hele kalenderen" og dermed var spenningen i gang..hehe[:D]

Marcus liker serien også, men av og til synes han det er artigere å leke med bil. Så ingen fullklaffer her nei.

Back
Topp