jul i svingen!!

ORIGINAL: elninjo

nå synes jeg det ble mye sure miner her....(negativ)hehe[:D]hun sure jenten heter klara og er kjempe morsom og sier mye rart!Jeg har fulgt med og synes ikke det er mye negativt i den serien...
ORIGINAL: nurket2009

er mye sure folk der ja...hun ene jenta er jo så frekk...helt enig med at det er en del skriking [&:] har ikke sett det før så får tro det blir koseligere[:)] men har hørt flere klage på at det er mye negativt

Det er kanskje hu nye jenta nurket2009 mener? hun victoria?
men uansett, helt enig... som episoden i dag feks, kjempekoselig. ble rørt til tårer jeg.. :)

oki..hun er kanskje litt frekk ja.hehe..
Vi satt og lo i dag også vi[:D]var ganske søtt i slutten[:)]
ORIGINAL: Lehne

ORIGINAL: elninjo

nå synes jeg det ble mye sure miner her....(negativ)hehe[:D]hun sure jenten heter klara og er kjempe morsom og sier mye rart!Jeg har fulgt med og synes ikke det er mye negativt i den serien...
ORIGINAL: nurket2009

er mye sure folk der ja...hun ene jenta er jo så frekk...helt enig med at det er en del skriking [&:] har ikke sett det før så får tro det blir koseligere[:)] men har hørt flere klage på at det er mye negativt

Det er kanskje hu nye jenta nurket2009 mener? hun victoria?
men uansett, helt enig... som episoden i dag feks, kjempekoselig. ble rørt til tårer jeg.. :)

Har sansen for serien, men det har ikke sønnen min på 2,5 år som hyler hver gang jeg prøver å sette på barnetv! Så her er juleserien byttet ut med Boomerang og Tom & Jerry. Så jeg har faktisk sett på reprisene når jeg har kommet over det...[:D]

Hær ser de to gamleste på jul i svingen. De synes den er arti og jeg synes faktisk også den er koselig.

d e d teidaste julabarnetv eg nogen gong har sitt. e d mulikt å laga noge så idjotiskt barnetv

Back
Topp